December 14th, 2011

Semenjak dua menjak ni, setiap kali Abang Nara keluar berjalan-jalan Abang Nara dah ada satu habit baru iaitu mengushar anak-anak orang. Tengok keletah budak- budak ni memang boleh menghiburkan. Ada yang tengah tidur, merajuk tak dapat barang yang diinginkan dan tak kurang juga yang berlari sana-sini sampai mak bapak semput nak kejar. Semua pun comel-comel rasa nak bawak balik sorang.

Dalam hati Abang Nara selalu terdetik apakah keletah yang bakal kami hadapi bila Abang Nara dan isteri bila anak sendiri lahir nanti. Tak sabar rasanya Abang Nara nak main kejar-kejar dengan anak ataupun tolak stroller kat taman petang-petang.

Kalau korang masih ingat, Abang Nara ada share info tentang pelancaran Dumil Mama pada entri yang lepas. Masa menghadiri pelancaran tu, kami diberi peluang menonton video pendek “Antara Dua Hati” yang sangat menyentuh jiwa lembut Abang Nara ni. Semua ibu bapa pun mesti rasa terharu jika anak mereka tunjukkan penghargaan dengan cara mereka sendiri macam hubungan ibu dan anak dalam video ni.

Budak-budak mungkin tak perasan benda yang mereka buat tu mengharukan tapi ibu bapa pasti rasa penat lelah menjaga anak berbaloi jika mereka lihat perkembangan sihat anak-anak yang pandai menghargai mereka. Semua ni tidak mustahil jika anak-anak dibesarkan dengan persekitaran dan pemakanan yang sihat dan sempurna.

Korang semua boleh tengok sendiri video tu di Facebook Dumil Mama dan berpeluang untuk memenangi hadiah. Amaran keras, sebelum tengok tu sila sediakan tisu di sebelah anda.


30 responses to “(VIDEO)Sayang Mama Yang Menyentuh Hati”

  1. Marckk says:

    I want to volunteer to be a father in this comersial,,MeLMarckk

  2. rahaman says:

    tolong lah nangis sedih cerita ini tonton lah di pawagam heheheheh………….?

Loading...