Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Sayang Mama Yang Menyentuh Hati

Semenjak dua menjak ni, setiap kali Abang Nara keluar berjalan-jalan Abang Nara dah ada satu habit baru iaitu mengushar anak-anak orang. Tengok keletah budak- budak ni memang boleh menghiburkan. Ada yang tengah tidur, merajuk tak dapat barang yang diinginkan dan tak kurang juga yang berlari sana-sini sampai mak bapak semput nak kejar. Semua pun comel-comel rasa nak bawak balik sorang.

Dalam hati Abang Nara selalu terdetik apakah keletah yang bakal kami hadapi bila Abang Nara dan isteri bila anak sendiri lahir nanti. Tak sabar rasanya Abang Nara nak main kejar-kejar dengan anak ataupun tolak stroller kat taman petang-petang.

Advertisement

Kalau korang masih ingat, Abang Nara ada share info tentang pelancaran Dumil Mama pada entri yang lepas. Masa menghadiri pelancaran tu, kami diberi peluang menonton video pendek “Antara Dua Hati” yang sangat menyentuh jiwa lembut Abang Nara ni. Semua ibu bapa pun mesti rasa terharu jika anak mereka tunjukkan penghargaan dengan cara mereka sendiri macam hubungan ibu dan anak dalam video ni.

Budak-budak mungkin tak perasan benda yang mereka buat tu mengharukan tapi ibu bapa pasti rasa penat lelah menjaga anak berbaloi jika mereka lihat perkembangan sihat anak-anak yang pandai menghargai mereka. Semua ni tidak mustahil jika anak-anak dibesarkan dengan persekitaran dan pemakanan yang sihat dan sempurna.

Korang semua boleh tengok sendiri video tu di Facebook Dumil Mama dan berpeluang untuk memenangi hadiah. Amaran keras, sebelum tengok tu sila sediakan tisu di sebelah anda.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

30 Comments

  1. Marckk

    May 29, 2012 at 4:50 pm

    I want to volunteer to be a father in this comersial,,MeLMarckk

  2. rahaman

    May 17, 2012 at 8:20 pm

    tolong lah nangis sedih cerita ini tonton lah di pawagam heheheheh………….?

    • rahaman

      May 17, 2012 at 8:25 pm

      tolong lah nangis sedih cerita ini tonton lah di pawagam heheheheh………….? pegurau

Loading...
To Top