[VIDEO] Peragut Mendapat Hadiah “Flying Kick” Oleh Pegawai MBJB

Trending

[VIDEO] Peragut Mendapat Hadiah “Flying Kick” Oleh Pegawai MBJB

Baru sahaja kita menyambut Hari Kebangsaan ke 63, kita dah dikejutkan dengan video peragut buat hal. Kejadian ini dipercayai berlaku di Johor Bahru.

Advertisement

Berdasarkan video yang dimuat naik asal oleh seorang pengguna FB Wise Lee, sejurus setelah mangsa diragut, datang seorang individu memberi “flying kick” dari sebelah kiri video tersebut.

Pergh, memang padu penendang yang diberi tu, terus tumbang si peragut tu. Pada awalnya, peragut itu pastinya ingat beliau dapat memboloskan diri walaupun hilang kawalan setelah merampas beg tangan wanita tersebut.

Ternyata, tendangan padu pegawai MBJB itu terlalu padu. Ini baru TKO. Tindakan pegawai MBJB tersebut mendapat pujian netizen dan rata-rata dari mereka menyokong tindakan tersebut.

Sumber : Facebook 

 

 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...