(VIDEO) “Penuh Lagi Dalam Balang”- Wanita Tolong Beli Air Cendol Jualan Pasangan Warga Emas

Hiburan

(VIDEO) “Penuh Lagi Dalam Balang”- Wanita Tolong Beli Air Cendol Jualan Pasangan Warga Emas

Dalam bulan Ramadan ini, ramai orang mengambil peluang untuk berniaga makanan sebagai juadah berbuka puasa. Tetapi dalam perniagaan, ada masanya benda yang dijual laris terjual dan kadangkala tidak.

Dalam satu video di TikTok daripada @maizuramohamadtmc, video berdurasi 45 saat itu menunjukkan pasangan warga emas menjual air cendol di tepi jalan. Walaupun berbaki 11 minit sebelum berbuka, air cendol di dalam balang pasangan warga emas itu masih lagi penuh.

Advertisement

Pasangan warga emas itu juga turut memberi air cendol secara percuma kepada Maizura. Beralih ke ruangan komen, rata-rata penonton yang menonton video itu berasa sebak dengan keadaan warga emas itu.

ayam goreng busuk
8 bulan lalu

“Jangan Aniaya Orang”- Jual Ayam Goreng Tak Basuh, Netizen Mual Tengok Makanan Di Bazar Ramadan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    April 11, 2022 at 3:32 pm

    Moga murah rezeki akak yang beli dan makcik pakcik yang jual.. Kita kalau dah memang nak beli air buka, tak luak tak rugi je pun beli, lagi bulan puasa besar pahala berbuat baik camni, saya pun pernah je nampak pasangan atuk nenek niaga, lagi tua dari ni, orang duk lalu lalang cari makan cari minum, hujung2 keluar duit jugak nak beli nak makan kan, beli lah kat orang2 tua yang niaga camni, kita kalau dah tua2 takdenya sangat nak susah2 nak cari duit melainkan kita memang perlu untuk tambah tanggung kos hidup atau mungkin tua2 pun ada tanggungan lagi, atau duit yang dikirim anak tak berapa nak ckup, dan lain2 lagi, sedih kalau dah penat2 dengan tenaga tua sekerat, tapi jualan tak dibeli, balang penuh, bekas penuh, klau kurang separuh pun dah kira okay, lagi bagus kosong terus, lagi2 air minum kan, time2 brbuka, semua orang akan cari air minum. setakat 1bungkus air apa la sangat, sndiri dapat minum, yang berniaga pun dapat rezeki bayar keperluan.

Loading...