March 1st, 2018

Umum mengetahui pasangan romantis Fazura dan Fattah AMin telah pun melangsungkan majlis resepsi mereka dengan tema “fairy tale” minggu lalu di Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur. Ramai yang memuji betapa indahnya majlis mereka.

Fattah tampak sangat kacak ibarat Putera Raja dan Fazura begitu cantik dan anggun sekali sama seperti Cinderella.

Terbaru, Fazura telah membuatkan peminatnya merasa teruja apabila berkongsi video sekitar majlis resepsi perkahwinannya di akaun Instagram beliau.

Tidak boleh dinafikan lagi pasangan ini memang sepadan dan sangat manis bersama.


77 responses to “(VIDEO) Peminat Teruja Fazura Kongsi Video Sekitar Majlis Resepsi Perkahwinan”

  1. dalita says:

    Cantik sgt Fazura, muka berseri2 mcm ratu cantik….love u baby!

  2. Hmmm says:

    Finally minah ni dapat jugak kawen. Tahniah fazura. Suka gila kot tengok minah ni blakon. Peminat yg ikhlas akan support artis yg dia minat utk menaikkan artis tu, bukan dengan menjatuhkan artis lain. Jangan dok benci sangat kat sorang tu.

Loading...