Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Peminat Teruja Fazura Kongsi Video Sekitar Majlis Resepsi Perkahwinan

Umum mengetahui pasangan romantis Fazura dan Fattah AMin telah pun melangsungkan majlis resepsi mereka dengan tema “fairy tale” minggu lalu di Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur. Ramai yang memuji betapa indahnya majlis mereka.

Fattah tampak sangat kacak ibarat Putera Raja dan Fazura begitu cantik dan anggun sekali sama seperti Cinderella.

Advertisement

Terbaru, Fazura telah membuatkan peminatnya merasa teruja apabila berkongsi video sekitar majlis resepsi perkahwinannya di akaun Instagram beliau.

Tidak boleh dinafikan lagi pasangan ini memang sepadan dan sangat manis bersama.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

77 Comments

  1. dalita

    March 2, 2018 at 3:29 pm

    Cantik sgt Fazura, muka berseri2 mcm ratu cantik….love u baby!

  2. Hmmm

    March 2, 2018 at 12:18 pm

    Finally minah ni dapat jugak kawen. Tahniah fazura. Suka gila kot tengok minah ni blakon. Peminat yg ikhlas akan support artis yg dia minat utk menaikkan artis tu, bukan dengan menjatuhkan artis lain. Jangan dok benci sangat kat sorang tu.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top