March 14th, 2019

Terkejut juga kami mendengar perkhabaran tentang pembatalan perkahwinan antara Awi Rafael dan Atikah Suhaime yang sepatutnya berlangsung pada Ahad ini.

Mengesahkan beliau harus membatalkan majlis pernikahannya, Awi menerusi akaun Instagram memuat naik video penjelasan berhubung perkara itu. Awi mempunyai alasan tersendiri untuk menarik diri dan tidak mahu membuka aib sesiapa.

Kata Awi, beliau sudah cuba membuat yang terbaik untuk bekas tunangnya itu dan berniat untuk membina masjid untuk menutup aib Atikah yang dahulu dan sama-sama membina kehidupan baru ke jalan Tuhan. Bagaimanpun, dugaan baru yang menimpa kali ini terlalu berat untuk dipikul.

Kalau dihayati, kata-kata Awi ini begitu mendalam maksudnya kan? Tidak mengapalah, mungkin perpisahan ini adalah jalan terbaik buat kedua-dua belah pihak.


67 responses to “(VIDEO) Niat Di Hati Nak Tutup Aib Dia Dahulu, Tapi Berat Dugaan Baru Ini – Awi Rafael”

  1. Anonymous says:

    Harap tikah bertabah la…macam2 dugaan die..kalu aku kt tempat die tak tau la nk hadap macam mane sorang2…harap dipermudahkan urusan die…byk bersabar ye…

  2. Anonymous says:

    ko pun bukan ustaz rafael oii. ustaz lagi suka .. sebab ada alasan nanti boleh tambah cawangan …senang je lulus!
    bodoh ko. huhu..

  3. Makcik Garam says:

    aku benci lelaki yang acah2 dia lah mangsa, ok mana logik nya kalau seminggu nak kahwin baru nak buat solat istikharah??? patutnya sebelum kau tunang kau dah patut buat solat istikharah …

    • Anonymous says:

      Kan.. solat istikarah tu bukan sekali buat terus rasa dpt petunjuk..harus buat berkali-kali.

    • Powerpuff says:

      Alah act je bukan boleh percaya muka Awi ni..istikharah konon..5 waktu buat ke tak? Cakap tak serupa buat pon tak guna..istinjak je cara betul ke tak? Poyo!!!

  4. Anonymous says:

    Biase lah Melayu.. cari bini nk perfect padahal diri x perfect. Cuba Atikah ni kaya, anak Dato, founder produk ke.. glamerke.. kasi kereta spot sebijik ke… ko gagah jugak kan?

  5. Anonymous says:

    Kalau dah x nak tu macam2 lah! Aib lah, famili lah, opah lah.. jiran sebelah la. Padahal yg nk jdi ketua rumah pun perangai sewarak mana. Sedarlah sikit..

Loading...