(VIDEO) Muka Berseri Dapat Balik Rumah Bini Ke-2, Isteri Pertama Sempat Selit Duit Poket

Gaya Hidup

(VIDEO) Muka Berseri Dapat Balik Rumah Bini Ke-2, Isteri Pertama Sempat Selit Duit Poket

Berikutan kebenaran kerajaan yang membenarkan rakyat merentas negeri pada 11 Oktober lalu, berpusu-pusulah orang ramai bergerak pulang ke kampung halaman bagi melepas rindu kerana sudah lama tidak berjumpa.

SJR
8 bulan lalu

Cuba Nasib Masuk Kelantan Walau Tak Lengkap Vaksin, Satu Keluarga Diarah Berpatah Balik Oleh Polis

Advertisement

Bukan itu sahaja, lain pula bagi keluarga ini yang senang hati menghantar ayah mereka untuk pergi ke rumah isteri mudanya sehingga menjadi tular di aplikasi Tik Tok.

Dalam video tersebut, kelihatan seorang wanita bersama ayahnya sedang bersiap-siap untuk menuju ke suatu tempat.

Advertisement

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen turut terhibur dengan gelagat anak beranak itu yang senang hati kerana dapat berjumpa orang tersayang.

“Auto berseri muka nampak bini muda. Segar terus nampak. Lawak la anak pun kemain sakat abah…semua sporting..” tulis seorang netizen.

“Macam ni la sepatutnya berpoligami. Orang kita sekarang dah kantoi baru nak kata poligami. Tanggungjawab kelaut..” sahut seorang lagi pengguna media sosial.

Malah ada juga yang mendoakan agar keluarga ini terus bahagia dan tidak berbalah sesama sendiri meskipun mempunyai keluarga ramai.

Kemain pak cik happy jumpa madu ya!

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TIkTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...