(Video) : Menetap 9 Tahun Di Korea Selatan, Jejaka Kelantan Ini “Promote” Malaysia Guna Bahasa Korea. Kagum!

Trending

(Video) : Menetap 9 Tahun Di Korea Selatan, Jejaka Kelantan Ini “Promote” Malaysia Guna Bahasa Korea. Kagum!

Jika di Malaysia, kita boleh lihat mat saleh pandai berbahasa Terengganu. 7 tahun menetap di Malaysia, siapa sangka Mat Dan, jejaka berasal dari London, sangat fasih berbahasa Terenganu.

Advertisement

Namun tak kurang hebatnya seorang rakyat Malaysia yang baru-baru telah muncul di dalam program terkemuka Korea.

Beliau tampil dalam rancangan Abnormal Summit, Muhamad Khalid, 29 tahun dari Kelantan menjadi tetamu jemputan istimewa untuk kongsikan perkara menarik tentang Malaysia.

Khalid sebenarnya sudah menetap di Korea Selatan selama 9 tahun. Menurutnya, dia ke Korea untuk melanjutkan pengajian dan terus bekerja disana.

Apa yang pasti, memang kagum sangat melihat Khalid fasih bercakap dalam bahasa Korea.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. SHOPBOP sale

    July 5, 2017 at 1:47 pm

    Wow, superb weblog structure! How long have you ever been blogging for? you make running a blog glance easy. The full glance of your website is great, as well as the content!