July 15th, 2019

Hampir seminggu mengumumkan perpisahan, masih ramai juga yang terkesan dengan berita perceraian pelakon Fizo Omar dan Mawar Karim, apatah lagi Mawar juga mengatakan keputusan untuk berpisah ini adalah pengorbanan terbesar dirinya demi kebahagiaan Fizo dan keluarga.

Pelbagai spekulasi mula timbul termasuklah dakwaan mengatakan Mawar mempunyai masalah dengan ibu mentuanya.

Advertisement

Menjawab segala persoalan, Fizo menerusi temu bual di program Melodi mendedahkan hubungan Mawar dengan ibu mentuanya baik-baik sahaja, tidak pernah timbul sebarang konflik.

Fizo akui khabar angin liar yang dicetuskan oleh netizen mengganggu emosi ibu dan keluarganya.

Percaturan Allah SWT adalah yang terbaik, sudah takdir untuk mereka berpisah dan tidak perlu lagi timbulkan sebarang spekulasi. Sama-sama kita doakan agar Fizo dan Mawar dapat terus mengekalkan hubungan baik demi kebahagiaan anak mereka.

Advertisement

67 responses to “(VIDEO) Mawar Tiada Konflik Dengan Ibu Atau Keluarga Saya – Fizo Omar”

  1. jelutong says:

    korang ni hebat betulla..tau dorang pindah mana…hahahahhah

  2. inaz says:

    eeee….takut nak berlaki kan dia ni…nanti berderet2 lak kaum kerabat dia dihangkutnya dok satu uma…

  3. fizo jantan pengikis says:

    tak silap diorg ni cerai khuluk… cerai yg di minta oleh isteri… sure fizo dpt bayaran ganti rugi….
    heloooo fizoooo duit bini masa kawin ko nak… dah cerai pun ko sapu… dasar pengikiss
    diam lah fizo… jahanam punye jantan… ko g lah cari mangsa baru..

Loading...