Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Mawar Tiada Konflik Dengan Ibu Atau Keluarga Saya – Fizo Omar

Hampir seminggu mengumumkan perpisahan, masih ramai juga yang terkesan dengan berita perceraian pelakon Fizo Omar dan Mawar Karim, apatah lagi Mawar juga mengatakan keputusan untuk berpisah ini adalah pengorbanan terbesar dirinya demi kebahagiaan Fizo dan keluarga.

Advertisement

Pelbagai spekulasi mula timbul termasuklah dakwaan mengatakan Mawar mempunyai masalah dengan ibu mentuanya.

Menjawab segala persoalan, Fizo menerusi temu bual di program Melodi mendedahkan hubungan Mawar dengan ibu mentuanya baik-baik sahaja, tidak pernah timbul sebarang konflik.

View this post on Instagram

A post shared by fizoomar (@fizoomar)

Advertisement

Fizo akui khabar angin liar yang dicetuskan oleh netizen mengganggu emosi ibu dan keluarganya.

Percaturan Allah SWT adalah yang terbaik, sudah takdir untuk mereka berpisah dan tidak perlu lagi timbulkan sebarang spekulasi. Sama-sama kita doakan agar Fizo dan Mawar dapat terus mengekalkan hubungan baik demi kebahagiaan anak mereka.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

67 Comments

  1. jelutong

    July 16, 2019 at 4:51 pm

    korang ni hebat betulla..tau dorang pindah mana…hahahahhah

  2. inaz

    July 16, 2019 at 4:41 pm

    eeee….takut nak berlaki kan dia ni…nanti berderet2 lak kaum kerabat dia dihangkutnya dok satu uma…

  3. fizo jantan pengikis

    July 16, 2019 at 2:41 pm

    tak silap diorg ni cerai khuluk… cerai yg di minta oleh isteri… sure fizo dpt bayaran ganti rugi….
    heloooo fizoooo duit bini masa kawin ko nak… dah cerai pun ko sapu… dasar pengikiss
    diam lah fizo… jahanam punye jantan… ko g lah cari mangsa baru..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top