Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Manjanya, Makan Pun Nak Kena Suap – Aksi Mesra Izreen Azminda dan Suami Jadi Perhatian Netizen

Walaupun kontroversi melibatkan Izreen Azminda, suaminya Ude Wahid dan Intan Liana sudah pun reda, kisah rumah tangga pelakon wanita itu masih lagi menjadi perhatian dan bualan netizen.

Advertisement

Baru-baru ini, Izreen dengan penuh rasa bahagia ada memuat naik video betapa manjanya suami beliau itu sehingga makan pun mahu isteri tercinta suapkan.

Mula lah orang mengkritik kononnya Izreen sengaja hendak mencari perhatian dan menunjuk-nunjuk betapa mesranya mereka suami isteri. Ada juga yang menyampah dan meluat. Walaupun cukup aktif di Instagram, Izreen nampaknya masih lagi menutup ruangan komen.

 

Pada kami tidak salah pun untuk Izreen berkongsi aksi mesra mereka, dah halal kan? Cumanya, ada lagi netizen yang tidak boleh lupakan kontroversi terdahulu. Apa yang berlaku di masa lalu tidak boleh diubah lagi, takdir sudah menentukan jodoh mereka bersama, doa sahaja rumah tangga yang dibina kekal selamanya.

Sumber Berita : Twitter intanmohamadx

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. Anonymous

    August 18, 2018 at 11:51 pm

    Sila meninggal dgn berhemah

  2. Zeep

    August 18, 2018 at 2:34 pm

    Tgh manis..kentut busuk pun wangi..

    X payh tunjuk ler.. I simpan dlm kot kot x kekal lama wat malu je menyuap

  3. Anonymous

    August 18, 2018 at 12:54 pm

    Iye iye Orr jer si ude nk tunjukkn yg dia sgt loving couple,yg izreen ni mmg dh tau lh perampas..yg ude tu ikhlas betul ke dia duk cenggitu..Ker nk sedapkn suasana jer..

  4. izreen betina

    August 18, 2018 at 11:08 am

    nmpk gaya mcm xde pun si ude tu nk minta suap…betina garik tu yg terhegeh2 nk suap pastu amik video then up kat ig… ramai lg ppuan yg jd madu, even artis lain pun ramai tp xde plak bersungguh mcm dia ni sbb diaorg sedar diri jd madu, jaga sensitivit & hati pihak isteri pertama.. tp disebabkn si jering ni betina garik, dia x pduli smua tu

    • Anonymous

      August 18, 2018 at 11:33 am

      Ude dah terjerat dgn duit izreen…. nanti habis duitnya dia cari lagi perempuan kaya… sekarang x ada job banyak drama2 baru semua saluran tapi dia x di ambil pun… untung Intan banyak pendapatan sekarang bawa bapanya jalan2… nasib di buang ude kalau x habis duit intan dimkikis ude untuk berfoya2 dgn perempuan lain di belakang

  5. Minah membawang

    August 18, 2018 at 7:49 am

    Sian uda..da cacat rupenye die

    • Anonymous

      August 18, 2018 at 9:35 am

      Ya sebab telurnya habis buat balut roti… di masak izreen… tu lah hormon nya habis terus cacat… terpaksa izreen berhenti berlakin dan.mengacara senab jaga ude…. tapi mereka boleh hidup hanya dgn cinta tak perlu kerja penat…. berjimak je dari pagi hingga ke petang…

Loading...
To Top