(VIDEO) Makan Di Restoran Tanpa Segan Silu, 4 Wanita Kantoi Tak Puasa

Trending

(VIDEO) Makan Di Restoran Tanpa Segan Silu, 4 Wanita Kantoi Tak Puasa

Tular satu video di Facebook menunjukkan 4 orang wanita yang beragama islam tidak berpuasa dan makan di sebuah restoran yang dipercayai di Singapura.

Menerusi akaun Facebook Jihair, seorang wanita merakam video yang berdurasi satu minit sambil menegur keempat-empat orang wanita berkenaan.

Advertisement

Yang makan makanan Cina ini semua, dia cakap dia kerja dengan orang Cina, lepas tu dia boleh makan. Korang buat malu orang Islam, pakai tudung lagi. Apa nak jadi?

Masalahnya, seorang wanita yang tidak berpuasa itu siap ada point lagi nak berdebat dengan si perakam. Disebabkan si perakam rasa malas nak panjangkan cerita, dia sempat berkata ingin melaporkan hal ini kepada Majlis Ugama Islam Singapura (MUIS) sebelum bergerak dari tempat kejadian.

Kalau cuti perempuan sekalipun, pergi makan dekat tempat tertutup. Ini betul tak malu makan dekat khalayak ramai. Apa nak jadi?

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...