(Video) Lelaki Kantoi Mencuri, Bertindak Hentak Dada Penjual Roti

Trending

(Video) Lelaki Kantoi Mencuri, Bertindak Hentak Dada Penjual Roti

Anda semua pasti pernah melihat penjual roti di kawasan rumah. Selalunya pak cik penjual roti akan datang di sekitar rumah anda pada waktu petang.

Terkini tular satu video di laman sosial, memaparkan seorang penjual roti ditumbuk oleh pencuri yang mengambil hasil penjualannya.

Perbuatan kejam lelaki itu dirakam kamera litar tertutup di tempat kejadian sebelum lelaki tersebut beredar setelah perbuatannya diperhatikan orang ramai.

Advertisement

Kelihatan dari video tersebut, si pencuri pada mulanya mencuri roti, tetapi pak cik tersebut perasan. Lalu beliau menumbuk dada pak cik tersebut kerana meminta memulangkan rotinya semula.

Rata-rata netizen yang melihat video ini sangat marah dengan tindakan lelaki tersebut yang sanggup mencuri roti dari penjual roti yang sudah tua.

mencuri roti

Ada juga diantara mereka yang mengatakan bahawa si pencuri ini tiada wang ke, roti pun mahu dicuri.

 

Itulah, manusia zaman sekarang, sebelum lakukan sesuatu jenayah fikir dahulu agar tidak memakan diri sendiri.

 

Sumber: Facebook

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.