Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Kereta Ferrari Aliff Syukri Bernilai RM1.8 Juta Terbakar

Jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri mengakui kerete mewah Ferrari Italia 458 yang terbakar seratus  peratus dalam kejadian di Kilometer 39.5 Lebuhraya Shah Alam (KESAS) arah dari USJ ke Plaza Tol Sunway, semalam adalah miliknya.

Advertisement

Aliff menerusi akaun Instagramnya memuat naik video beliau sedang menangis dan sedih apabila kereta kesayangannya itu dijilat api.

Difahamkan kenderaan bernilai RM1.8 juta itu dipandu oleh individu lain yang dipercayai menyewa kereta mewah tersebut dari Aliff. Bagaimanapun, pemandu itu terselamat dan tidak mengalami sebarang kecederaan.

Advertisement

Ada yang bersimpati dengan Aliff tetapi ada juga netizen yang mengatakan ia adalah kifarah buatnya yang sebelum ini merungut betapa beliau tidak selesa memandu kereta tersebut kerana bunyinya bising selain cukai jalan yang mahal.

Memang sedih apabila sesuatu yang kita sayang itu sudah musnah tetapi mungkin apa yang berlaku ini ada hikmahnya. Bersabarlah Aliff, mungkin selepas ini ada rezeki yang lebih baik buat anda sekeluarga.

Sumber Berita : Harian Metro

Kredit Video : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

28 Comments

  1. Anonymous

    July 27, 2018 at 11:46 pm

    Ada sumber mgatakan bisnes dato ni dah nak lingkup

  2. Kaknab

    July 27, 2018 at 7:26 pm

    Dia dah bgtahu Hari tu…tak syok pun naik Ferrari, rendah dan bising bunyi enjin. Kos mentenen pun tinggi….ingat tak kes dia sanggup register kenderaan Kat sarawak demi cukai murah. Banyak akal dia ni….entah2 nak tuntut insurance je….

  3. Sori dato

    July 27, 2018 at 7:23 pm

    Mngkin Allah tgo dato cra ni..who knows.
    Mngkin Allah x ske dato mnari2 dgn pondan2 tu .kte ptut tgo or nsihat pondan tu bukn mngalakkn lg .nma ank wow..tkoh ulamak tp cra bpak tu mcm x msuk akal.

  4. shopia lorren

    July 27, 2018 at 5:10 pm

    Tak tau nk kesian ke mcmana ni..ada2 aje datuk ni nk up video..andai betul pun ada insurance cover kan..

    • Ferrari

      July 27, 2018 at 11:19 pm

      Ehh mcm x leh insurance cover lh..sb terbakar dek litar pintas ke apa..andai accident than terbakar barulh ada insurance..tak silap akulh shopia loreen…

  5. Noname

    July 27, 2018 at 5:01 pm

    Mcm2 dh jadi tapi still riak n aibkan org via internet..
    Duit x de masalah dlm hidup dia..
    Esok dia tunjuk lagi duit dia berkepuk2..so why bother..
    Klu org lain saya sgt simpati..

Loading...
To Top