(VIDEO) “Kalau Tak Boleh Buat Cakap” – Henna Tertanggal 2 Jam Sebelum Majlis Tunang, Gadis Kecewa Pelukis Hilangkan Diri

Kehidupan

(VIDEO) “Kalau Tak Boleh Buat Cakap” – Henna Tertanggal 2 Jam Sebelum Majlis Tunang, Gadis Kecewa Pelukis Hilangkan Diri

Baru-baru ini tular di aplikasi TikTok, satu hantaran video oleh seorang pengguna dikenali sebagai Amendha yang meluahkan rasa kecewa terhadap seorang pelukis inai atau henna.

Menerusi video tersebut, dilihat henna yang dilukis diatas tangannya mula merekah dan tertanggal kurang dari 2 jam selepas dilukis.

Advertisement

Malah, lebih menyedihkan apabila dia menelefon pelukis henna tersebut, namun pelukis itu seperti menghilangkan diri dengan memutuskan panggilan telefon.

Please untuk semua yang terlibat buat lah kerja sebaik mungkin, kalau tak boleh buat cakap je tak boleh jangan buat naya dekat orang tau.

Menurutnya lagi, dia terpaksa memakai inai celup setelah lukisan henna putih ditangan itu rosak sebelum majlis, namun hasil inai celup itu turut tidak memuaskan hati oleh kerana kesuntukan masa.

@amendha12

Reply to @amendha12 ni tak sampai 2 jam lagi tau ?? sedangkan tu time kita nak bertunang , kita bukan complain kata buat x elok ke apa tau , nak buat lain bayaq lain pun xpa

? original sound – Amendha? – Amendha?

Meninjau di ruangan komen, rata-rata orang ramai turut bersimpati dengan kejadian yang ditimpa gadis itu di hari bahagianya dan berharap pihak yang terlibat semasa majlis perkahwinan untuk lebih bertanggungjawab menjalankan amanah yang diberi.

Sama la, innai saya pun tak cantik sangat.. harga boleh tahan – netizen.

Sis kalau boleh cari la tukang inai yang betul-betul ada buat kerja, selidik dulu hasil dia, tanya je biar macam annoy untuk kepastian,” tulis seorang pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

tunang
6 bulan lalu

(VIDEO) “Dia Pilih Yang Lain”- Tunang ‘Lari’ Gara-Gara Hanya Kerja Kilang, Netizen Sayu Tengok Lelaki Ini Termenung Sedih

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...