Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Janna Nick Hadiahkan Ibunya Kereta Mewah

Walaupun baru sahaja beberapa tahun bergelar anak seni, Janna Nick kini sudah semakin popular dan setanding dengan pelakon hebat lain. Janna bukan sahaja sudah memenangi beberapa anugerah malah beliau juga sudah mempunyai aset sendiri pada usia yang agak muda.

Advertisement

Baru-baru ini, Janna menerusi akaun Instagramnya ada memuat naik video sekitar majlis sambutan hari jadi ibunya yang ke 44. Ingin menghargai segala pengorbanan ibunya, Janna menghadiahkan sebuah kereta mewah Mercedes buat ratu hatinya itu.

View this post on Instagram

Ramai juga netizen yang memuji pemberian Janna tetapi apa yang menarik perhatian mereka adalah kecantikkan ibunya yang kelihatan muda. Dah macam adik dengan kakak sahaja.

Patutlah Janna begitu cantik dan manis, rupa-rupanya mirip dengan ibu beliau. Tentu sekali ibunya merasa gembira dengan hadiah istimewa daripada Janna, bukan nilainya yang menjadi keutamaan tetapi ingatan kasih seorang anak kepada ibunya yang sudah banyak berkorban selama ini. Semoga Janna dilimpahi dengan rezeki yang lebih lagi selepas ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. Miss

    January 15, 2018 at 8:34 pm

    Respek la mk dia comel pd usia 44…kawin muda kut..adik pn kecil lagi..gaya pn sgt la ok..

  2. Big mek

    January 15, 2018 at 8:03 pm

    Trend skrg semua panggil emak ”mama”. Jana cool je panggil Mak. Cool….Respekkk!!!

  3. Sisturnina

    January 15, 2018 at 7:49 pm

    Mak Janna ni bukan Sheila Rusly kah?

    • wekkkkkkk

      January 16, 2018 at 9:20 am

      ko kena byk busy body sikit…ya

      Sheila Rusly tu x ada anak pompuan…
      JN rapat2 dgn Sheila Ruslly sbb laki nya Director…senang dpt Jobssssss….

  4. Tk

    January 15, 2018 at 4:41 pm

    Mak JN ni sweet jelita. Macam younger version of Ziela Jalil? Lepas ni mak JN dapat offer berlakun.

    • Anonymous

      January 15, 2018 at 7:52 pm

      tumpang glamor..

  5. wekkkkkkk

    January 15, 2018 at 4:33 pm

    org kaya, lahir dah kaya, mana penah keja berat, umur 40an pun mcm 20an..
    nasib bdan dn rezeki msing2.
    uwekkkkkkk..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama