Video Itu Cuma Bergurau Dengan Isteri, Bagi Saya Duit Belanja Saya Dengar Cakap Netizen – Hairul Azreen

Hiburan

Video Itu Cuma Bergurau Dengan Isteri, Bagi Saya Duit Belanja Saya Dengar Cakap Netizen – Hairul Azreen

Dikritik tidak menghormati isterinya, Hanis Zalikha gara-gara video meminta anak ketiga, pelakon Hairul Azreen bagaimanapun memberitahu beliau sedikit pun tidak terkesan dengan komen yang dilemparkan.

Advertisement

Video itu sekadar gurauan beliau  bersama isteri dan ia tidaklah keterlaluan. Hanya ingin meluahkan perasaan rindu. Malah, beliau dan Hanis juga tidak mempunyai sebarang isu mengenai video tersebut.

Kalau orang kenal saya, itu cara saya bergurau termasuk dengan isteri. Netizen bebas untuk cakap apa sahaja. Kalau orang di luar sana terguris hati, apa yang boleh saya katakan, saya tidak boleh puaskan hati semua orang.

Kata Hairul, beliau boleh mendengar kata-kata netizen sekiranya mereka memberikan wang kepadanya.

Saya bahagia dengan hidup. Orang ingin cakap apa, silakan. Saya tidak boleh tutup mulut mereka. Kalau netizen bagi saya duit belanja untuk saya keluarga, mungkin saya akan dengar cakap orang di luar sana.

Terdahulu, bagi sesetengah netizen, Hairul bersikap tidak sopan dan memalukan isterinya apabila berkata ‘mahu buat anak ketiga’ selepas selesai penggambaran filem.

Sumber Berita : Kosmo

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

36 Comments

  1. Anonymous

    April 19, 2019 at 1:31 pm

    berlagak dan bajet bagus

  2. bbik

    April 19, 2019 at 10:34 am

    diam2 aku rasa mst keknis nyesal kawen ngn dia nih. tu la kata orang jodoh kt sama ngn kite. dlu poyo skg dpt balik jodoh poyo

  3. Nyampah

    April 19, 2019 at 10:11 am

    Sebelum cakap guna akal. Tapi kalau dah bodoh nak buat camne kan walaupun dah bajet hero malaya perangai tetap sampah. Ingat sikit, netizen ni la dalam tak sedar yg bagi duit kat ko tau dengan pergi beli tiket tgk movie ko. Jangan cabar netizen, sekelip mata je ko xde job dah lepas ni?

  4. Anonymous

    April 18, 2019 at 11:47 pm

    Aduh mamat ni. Sorry to say, you keluarkan statement ni makes you look more stupid than you already are. You patut diam je and keep your stupidity and your “gurauan with bini” just between yourselves. Thanks.

  5. Alia

    April 18, 2019 at 10:47 pm

    Bodoh sombong…..kesian hanis dpt dia niiiii

Loading...