June 23rd, 2019

Satu demi satu kontroversi dikaitkan dengan penyanyi Aliff Aziz, selepas didakwa mencuri wang seorang artis Indonesia, kini viral pula video yang menunjukkan  dia sedang bertengkar di telefon dan gambar tubuhnya dipenuhi ukiran tatu termasuk tertera nama bekas isterinya, Bella Astillah.

Video yang mula disebarkan di Twitter itu mengejutkan netizen, tidak sangka imej Aliff kini berubah. Nampak tidak terurus sehingga timbul pelbagai andaian lain.

Tak puas hati dengan gua, lu cakap depan-depan

Ukiran tatu dengan nama Bella dan foto terkini Aliff

Reaksi netizen

Nama Aliff sering dihimpit kontroversi dan mula mendapat perhatian semenjak hubungannya dengan bekas isteri mula berantakan. Kini, Aliff difahamkan sedang berusaha untuk memujuk hati Bella dan kembali bersama.


49 responses to “(VIDEO) Imej Berubah Dan Ukir Tatu Nama Bella, Apa Sudah Jadi Dengan Aliff Aziz?”

  1. fduri says:

    Dia ingat di justin biber kah??attention seeker btl mamat ni.tkda kau ni menyesal,kau cuma nak orang beri perhatian saja kan mangkuk.drama je lebih

  2. Fifi says:

    Ntah2 berlakon je…dia ni bukan betul, semak jek

  3. minahkepochi says:

    kenapa aisyah (adik alif) tak pernah pun komen apa2 pasal abang dia ni?

  4. bukan alif says:

    itu betul aliff ke tu…mcm org lain je…

  5. Anonymous says:

    ckp apa tu @#$%&8*@#^*M?…lu gua, lu gua, lua gua, dh mcm lpas minum arak ckp.
    lu ada ckp sama Ros, (siapakah Ros)..huhuhuhu…mesti kisah pompuankan…!!!

Loading...