Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Imej Berubah Dan Ukir Tatu Nama Bella, Apa Sudah Jadi Dengan Aliff Aziz?

Satu demi satu kontroversi dikaitkan dengan penyanyi Aliff Aziz, selepas didakwa mencuri wang seorang artis Indonesia, kini viral pula video yang menunjukkan  dia sedang bertengkar di telefon dan gambar tubuhnya dipenuhi ukiran tatu termasuk tertera nama bekas isterinya, Bella Astillah.

Advertisement

Video yang mula disebarkan di Twitter itu mengejutkan netizen, tidak sangka imej Aliff kini berubah. Nampak tidak terurus sehingga timbul pelbagai andaian lain.

Tak puas hati dengan gua, lu cakap depan-depan

Ukiran tatu dengan nama Bella dan foto terkini Aliff

Reaksi netizen

Nama Aliff sering dihimpit kontroversi dan mula mendapat perhatian semenjak hubungannya dengan bekas isteri mula berantakan. Kini, Aliff difahamkan sedang berusaha untuk memujuk hati Bella dan kembali bersama.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 Comments

  1. fduri

    June 24, 2019 at 9:18 am

    Dia ingat di justin biber kah??attention seeker btl mamat ni.tkda kau ni menyesal,kau cuma nak orang beri perhatian saja kan mangkuk.drama je lebih

    • wekkkkkkk

      June 24, 2019 at 9:24 am

      or..zynn malik..

  2. Fifi

    June 24, 2019 at 9:12 am

    Ntah2 berlakon je…dia ni bukan betul, semak jek

  3. minahkepochi

    June 24, 2019 at 9:12 am

    kenapa aisyah (adik alif) tak pernah pun komen apa2 pasal abang dia ni?

    • Anonymous

      June 24, 2019 at 9:18 am

      kena respek abg, salah satu wali jika apak dh x ada suatu hari..

  4. bukan alif

    June 24, 2019 at 9:07 am

    itu betul aliff ke tu…mcm org lain je…

    • Anonymous

      June 24, 2019 at 9:13 am

      mata kau rabun

    • Anonymous

      June 24, 2019 at 9:38 am

      jawapan ko lagi buta…org tanya soalan lain jawap lain…kalau jawap dlm exam ni dah kena tendang…hahaha

  5. Anonymous

    June 24, 2019 at 9:04 am

    ckp apa tu @#$%&8*@#^*M?…lu gua, lu gua, lua gua, dh mcm lpas minum arak ckp.
    lu ada ckp sama Ros, (siapakah Ros)..huhuhuhu…mesti kisah pompuankan…!!!

Loading...
To Top