(VIDEO) Ifa Raziah Dikecam Tidak Beriman Pakai Gaun Seksi Dan Singkat Ketika Promosi Produk Kurus

Hiburan

(VIDEO) Ifa Raziah Dikecam Tidak Beriman Pakai Gaun Seksi Dan Singkat Ketika Promosi Produk Kurus

Selebriti Ifa Raziah sekali lagi dikecam netizen apabila video beliau memakai gaun seksi dan singkat mempromosikan produk pelangsingan viral di media sosial semalam.


Berpakaian terlalu ketat sehingga menampakkan bentuk tubuhnya yang mampu menimbulkan keghairahan, rata-rata netizen melabelkan Ifa tidak beriman dan terlalu terdesak untuk membuktikan dirinya sudah kurus.

Advertisement

Malah, Ifa akui itulah tujuan sebenarnya beliau memuat naik video tersebut dan seharusnya perkara itu tidak perlu menjadi isu kerana aksinya itu tidak terlampau dan bukannya beliau tampil berbogel.

Niat saya memang nak tunjuk. Selama ini saya buat promosi produk di IG orang cakap gambar hasil suntingan. Malah tunjuk gambar sebelum dan selepas pun orang tak percaya. Apabila saya tunjuk penampilan sebenar, orang kecam pula. Kalau tak tunjuk kata saya propa dan menipu. Kenapa susah sangat nak terima hakikat yang saya sudah kurus?

Lagi pula dalam video berkenaan saya bukannya berbogel. Orang kita terlalu cepat menjatuhkan hukum tanpa ambil tahu cerita sebenar.

Sebenarnya, gaun itu ada lapisan luar. Namun, disebabkan ia labuh jadi tidak sesuai untuk berjalan atas air. Lagi satu, sebelum ini pun saya pernah pakai baju tanpa lengan. Kenapa tidak ada yang tularkan? Adakah sebab ketika itu saya gemuk atau tak cantik?

Ifa juga nampaknya tidak kisah video itu hangat diperkatakan kerana ia secara tidak langsung membuatkan produk keluarannya itu laris dan sudah habis terjual sebanyak 1,000 kotak.

Sumber Berita : Harian Metro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

52 Comments

  1. C.su

    April 29, 2018 at 7:24 pm

    Org yg paling cerdik adalah yg sentiasa ingat akan kematiaan nya…semoga mendapat hidayah dr ALLAH

  2. C.su

    April 29, 2018 at 7:20 pm

    Org yg paling cerdik ada lah yang selalu ingat akan kematiaan…masya ALLAH,semoga mendapat hidayah dr ALLAH

  3. ohyeah..

    April 28, 2018 at 8:50 pm

    one word to describe ifa raziah: HUBRIS

    seseorang yg terlampau bangga /terlebih yakin dan teramat sombong dan angkuh !!

    u r not what u think u r!

  4. makcik lade kering

    April 28, 2018 at 7:27 pm

    aku bce kat metro cik pang tu da kabo yg ade selebriti tu bakal jual ubat kurus.berduyun org x pkai akal beli,ble kawan tu sendri kabo kate die sbnarnye sedut lemak.aku da terpikir makcik ni..

  5. Natrah

    April 28, 2018 at 7:20 pm

    KENAPAAAAAA LA RAMAI SANGAT ARTIS BODOH KAT MALAYSIA NI. MALU AKU MALU!!!

Loading...