(VIDEO) Hanya Dinikahi 8 Hari, Wanita Dicerai Suami OCD Sebab Cuci Beras Tak Ikut Cara

Dunia

(VIDEO) Hanya Dinikahi 8 Hari, Wanita Dicerai Suami OCD Sebab Cuci Beras Tak Ikut Cara

Baru-baru ini tular di laman Instagram, hantaran video oleh seorang pengguna dari Indonesia yang memaparkan kisah perkahwinannya telah mendapat perhatian orang ramai.

Menerusi video tersebut, wanita yang dikenali sebagai Eka Rufaidah mendedahkan bahawa dirinya telah diceraikan oleh bekas suami selepas 8 hari berkahwin.

Advertisement

Menurutnya, suaminya itu mengalami masalah Obsessive Compulsive Disorder (OCD) yang menyebabkan dia sering ‘naik angin’ walaupun pada masalah yang kecil dan remeh.

isteri

Pada mulanya, dia tiada masalah dengan perkara itu namun lama kelamaan, OCD yang dialami suaminya semakin parah.

Setiap peralatan di rumah perlu disteril dan dia juga tak suka orang lain mengemas jika rumahnya dalam keadaan berselerak.

Malah, suaminya turut berang apabila isterinya tidak mencuci beras mengikut caranya dan terus meminta beras itu untuk dibuang ke dalam tong sampah.

Eka kemudiannya meminta izin suami untuk pulang ke rumah orang tuanya menaiki bas. Namun, tidak lama selepas itu, suaminya menghantar pesanan Whatsapp menceraikannya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

api
6 bulan lalu

(VIDEO) Demi 'Content', Bakar Hutan Kini Jadi Trend Di Aplikasi TikTok

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Wolipop

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...