(VIDEO) Hampir ‘Accident’ Dengan Lori, Pemandu Bagi Alasan ‘Emergency Brake’ Sebab Anak Bising

Kehidupan

(VIDEO) Hampir ‘Accident’ Dengan Lori, Pemandu Bagi Alasan ‘Emergency Brake’ Sebab Anak Bising

Kemalangan boleh berlaku dalam sekelip mata jika pemandu atau penunggang tidak peka dengan keadaan jalan raya.

Akan tetapi, sikap sesetengah pengguna jalan raya yang sesuka hati membuat tindakan mengejut menyebabkan nyawa pengguna lain dalam bahaya.

Advertisement

Begitulah detik kejadian yang ditunjukkan dalam rakaman dashcam yang dimuat naik oleh seorang pemandu yang hampir terlibat kemalangan akibat sebuah kereta yang brek mengejut tanpa memikirkan kenderaan sekeliling.

Dikatakan alasan kereta putih tersebut brek secara tiba-tiba kerana anaknya membuat bising di tempat duduk belakang kereta.

Walau bagaimanapun, pemilik video berkenaan menyatakan tidak nampak seorang kelibat budak di dalam kereta tersebut membuatkan alasan berikut tidak diterima.

Mujur tiada sebarang kecederaan atau kerosakan yang berlaku membabitkan kedua-dua kenderaan, akan tetapi warganet tidak melepaskan peluang melepaskan kemarahan terhadap kereta putih tersebut.

Advertisement

2 minggu lalu

"Berat Betul Dugaan"- Ibu Siap Masak Untuk Sambut Hari Jadi Tapi Anak Meninggal Terlibat Kemalangan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...