Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Hael Husaini Terduduk Di atas Lantai, Terkejut Dapat Hadiah Kereta Mewah Vellfire

hael husaini vellfire

Siapa yang tidak kenal dengan penyanyi dan pencipta lagu popular, Hael Husaini. Dalam beberapa tahun ini, namanya dalam industri hiburan cukup gah diraih daripada bakat nyanyian dan juga kualiti lagu-lagu yang dihasilkan. Tidak dinafikan dia kini berada di puncak populariti.

hael husaini

Advertisement

Atas segala usaha dan kerja kerasnya, Hael menerima kejutan istimewa iaitu hadiah sebuah kereta mewah Toyota Vellfire daripada pihak pengurusannya, Virus Ungu Entertainment.

Menerusi beberapa foto dan video yang dimuat naik, dapat dilihat dengan jelas reaksi Hael terkejut sehingga terduduk di atas lantai apabila mereka mengatakan bahawa kereta tersebut adalah miliknya.

Lebih eksklusif, hadiah kereta ini disertai dengan plat tempahan khas seakan-akan nama keduanya ‘Usaini’ (VS54171).

hael husaini vellfirehael husaini vellfire

Advertisement

Beruntungnya Hael kerana segala penat lelahnya dihargai. Tahniah dan semoga terus sukses serta mencipta lagi karya-karya yang berkualiti.

Sumber Berita  : Astro Gempak & Anne Farina

Kredit Foto : Alif Shah Jamil

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Siling Coin Toing Toing Toing

    November 2, 2019 at 9:32 am

    Aku pun nampak perkara yg sama…

  2. Anonymous

    November 2, 2019 at 7:26 am

    Nape bg yg besar2 cam tu? Sbb org yg bg tu, akan mintak keta tu diguna utk angkut entourage n brg2. Klu dgn harga rm360k, klu beli sendiri dah tentu aku cari sedan or sport. Volvo pun ok. So, mcm x ikhlas je bg yg besar2…

  3. Anonymous

    November 1, 2019 at 10:47 pm

    VS4171 je la mana ada VS54171

  4. Chohkri Yulis.

    November 1, 2019 at 4:26 pm

    Cuma nk jd artis bagus jgnla jd artis single….mcm mana nk wat konsert nk standing artis lua…xkn nk cover lgu org masa konsert nnt…xde album sendri. Wat duit byk2 tp tahap x bleh lawan indonesia pn. Tgk Aiman Tino n kakak dia….n arwah adik2 Achik Spin…kemana diaorg skang?…..nk suara sedap wat 2-3 lagu je ramai bleh….nk relevan standing antrabangsa xlehla…artis indie lg byk album….lg byk pcapaian walapon duit x bkepuk…

  5. kak Jem

    November 1, 2019 at 2:18 pm

    Nombor plat skrg memang macam-macam erk???

Loading...
To Top