(VIDEO + FOTO)Majlis Pernikahan Imam Muda Hassan

Hiburan

(VIDEO + FOTO)Majlis Pernikahan Imam Muda Hassan

Semalam, Imam Muda Hassan telah pun selamat bergelar suami kepada Fardatul Ulfah. Abang Nara dapat rasakan suasana yang meriah sepanjang majlis pernikahan IM Hassan apabila menonton video di bawah. Simple but so sweet gitu ~~

Advertisement

Dan Imam Muda Hassan sempat mengambil beberapa keping gambar pra perkahwinan sebelum bergelar suami kepada Ulfah. Dan anda semua tak perlu risau, berbeza dengan apa yang orang kita biasa lakukan, gambar pra perkahwinan IM Hassan hanya dilakukan seorang diri. Tenang jiwa Abang Nara melihat gambar-gambar yang diambil oleh Studio Mukmin di Sabak Bernam ini.

gambar perkahwinan im hassan

Lagi beberapa keping gambar pra perkahwinan IM Hassan dengan membaca entri ini sepenuhnya. Jutaan terima kasih kepada Studio Mukmin yang sudi berkongsi gambar dan informasi terkini tentang perkahwinan IM Hassan dengan pembaca BeautifulNara semua.

Advertisement

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

56 Comments

  1. teruna insaf

    February 20, 2012 at 9:28 pm

    aku dh tgok gmbar2 lain majlis perkahwinan imam muda hasan ni d megha moment studio..bnyak gmbar2 menarik.best! korang mesti tgok..eh lupa plak..tahniah kepada imam muda yg menjadi contoh terbaek pada aku…selamat pengantin baruuu….:-)

    • surirumah tangga setia

      February 20, 2012 at 11:09 pm

      mana nk tgok gambor2 lain?? xcited nk tgok!bleh bg link x??

    • teruna insaf

      February 20, 2012 at 11:28 pm

  2. si hello kitty

    February 20, 2012 at 11:30 am

    barakallah!

  3. anisaniza

    February 20, 2012 at 10:53 am

    tahniah….. IM Hassan.

    Lepas nie abg Nara kena cari lah IM Aran..die pun baru lepas naik pelamin. :-)

    • nur iman

      February 20, 2012 at 3:12 pm

      IM Aran nya perkahwinan agak jauh sedikit keadaannya berbanding dengan IM Hassan…apapun, panggilan IM ini sangat la berat tanggungjawabnya…Tahniah IM Hassan…

  4. rainbow

    February 20, 2012 at 8:51 am

    dh tgk bnyk majlis akad, n terasa sweet stp x tgk majlis akad yg pengantin perempuan malu2 nk salam pengantin lelaki.. =)

    p/s:xde rase pape klau tgk gmbar prewedding yg pegang2..

  5. neno

    February 20, 2012 at 7:44 am

    taching je tgk video perkahwinan IM Muda Hasan ni.. malu2 gitu pasangan pengatin nak batalkan air semayang.. semoga keduanya bahgia dlm kerdhaan Allah hingga ke syurga.. Insya Allah.. juga buat anda semua @beautifulnara
    ^_^

Loading...