(VIDEO + FOTO)Majlis Pernikahan Imam Muda Hassan

Hiburan

(VIDEO + FOTO)Majlis Pernikahan Imam Muda Hassan

Semalam, Imam Muda Hassan telah pun selamat bergelar suami kepada Fardatul Ulfah. Abang Nara dapat rasakan suasana yang meriah sepanjang majlis pernikahan IM Hassan apabila menonton video di bawah. Simple but so sweet gitu ~~

Advertisement

Dan Imam Muda Hassan sempat mengambil beberapa keping gambar pra perkahwinan sebelum bergelar suami kepada Ulfah. Dan anda semua tak perlu risau, berbeza dengan apa yang orang kita biasa lakukan, gambar pra perkahwinan IM Hassan hanya dilakukan seorang diri. Tenang jiwa Abang Nara melihat gambar-gambar yang diambil oleh Studio Mukmin di Sabak Bernam ini.

gambar perkahwinan im hassan

Lagi beberapa keping gambar pra perkahwinan IM Hassan dengan membaca entri ini sepenuhnya. Jutaan terima kasih kepada Studio Mukmin yang sudi berkongsi gambar dan informasi terkini tentang perkahwinan IM Hassan dengan pembaca BeautifulNara semua.

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

gambar perkahwinan im hassan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

56 Comments

  1. hikhik

    February 20, 2012 at 1:53 am

    ermm abg nara nak x bini abg nara pakai mcm bini IM Hassan tu?? hehehe

  2. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    February 19, 2012 at 10:41 pm

    hensem jugak imam muda ni semoga bahgia….tapi minah jambu tk suka kawin ngan imam2 ni leceh ! tu tk boleh ni tk boleh ape yg boleh pn minah jambu tk tau lah……

    • jgn nk giler

      February 19, 2012 at 11:47 pm

      Ko ni giler ke mereng?? Ape yg xbleh tu ni?? Elokla dpt laki yg bleh didik n bimbing kte.. Mst ko nk cri laki yg kaki disko..sume ko nk wt sume xde hal..org bodo je ckp cm ko ni..akal xde!

    • munguks

      February 20, 2012 at 10:01 am

      BOLEH BLAH untuk ko minah…

  3. hidayah

    February 19, 2012 at 6:33 pm

    wah..xsangka ulfah yg kawen ng IM hassan..dulu selalu sakat dlm kelas nak amik imam muda yg seterusnya sbb imam muda yg dlu dah jadik milik una (husna)…kwn2 um ku kawen ng imam muda..alhamdulillah..moga husna ng ulfah bhgia ea…doakan aku jugak taw..

    • shaz

      February 21, 2012 at 11:06 pm

      yeke? kih kih kih tak ke ulfah tu sesuai dgn IM Hassan… Hebat budak SMPI 2007/2011… kedua2 imam muda berjaya ditakluki.. tak gitu hidayah?

  4. Siti

    February 19, 2012 at 6:25 pm

    Tahniah buat IM Hassan. moga kekal bahagia selamanya..syahdu tengok video tu..touching sangat sangat

  5. Pingback: (VIDEO + FOTO)Majlis Pernikahan Imam Muda Hassan | HatiBlogger [dot] Com

Loading...