(VIDEO) Fazura Bagi “Hint” Sudah Hamil?

Hiburan

(VIDEO) Fazura Bagi “Hint” Sudah Hamil?

Umum mengetahui pasangan sensasi pengantin baru, Fazura dan Fattah Amin kini sedang menikmati percutian bulan madu di Eropah.  Beberapa hari lalu, viral sebuah video dimana Fazura dikatakan memberi bayangan dirinya kini sedang berbadan dua.

Advertisement

Didalam video tersebut, Fazura yang sedang asyik menyapu jem di atas “scone” sehingga ditegur oleh rakannya kerana makan terlalu banyak memberikan respon  berikut “Bukan apa, kot kot mengidam ke apa…kot kot lah I cakap.”  Jawapan Fazura itu membuatkan wanita tersebut serta beberapa lagi rakan mereka merasa teruja dan berdoa agar ia dimakbulkan.

Malah, peminat Fattzura juga berharap agar pasangan itu akan menimang cahaya mata tidak lama lagi dan “hint” ini adalah benar.

Sebelum ini Fazura memberitahu beliau belum bersedia untuk menimang cahaya mata dalam masa terdekat tetapi Fattah mahu menjadi bapa dan sudah pun mempunyai nama untuk bakal anak mereka. Apa-apa pun, kita sebagai manusia hanya mampu merancang tetapi takdir yang menentukan segalanya.

Sumber Berita : Astro Gempak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

73 Comments

  1. Anonymous

    January 10, 2018 at 4:58 pm

    Ya Allah mulut..tak ingat lagi peristiwa Maryam,, melahirkan anak tanpa disentuh oleh lelaki? lahirnya Nabi Isa dengan kekuasaan Allah swt..dan che ta..korang kutuk2 dulu..akhirnya lahir puteri comel bernama aisyah..siapa korang menidakkan kuasa
    Allah swt??

  2. Anonymous

    January 10, 2018 at 1:39 pm

    msti laa pregnat dh 24 jam sehari asik menjolok je….x buat ape2 keje….nk tido jolok,bgn tido jolok,nk mandi jolok,nk brekfast jolok,lps mkn jolok…..lme2 buncit laa….hehehe…cb tgk org miskin tu anak berderet rmai sbb xde keje nk buat….jolok je laaa bini tu….hahahaha….

    • Anonymous

      January 10, 2018 at 3:11 pm

      bodohnya kau.

    • Anonymous

      January 10, 2018 at 10:46 pm

      dah ko tuh muka puaka sbb tuh laki ko jijik tgk.. pastu dgr org preggy ko meroyan..

  3. nuyu

    January 10, 2018 at 11:44 am

    alhamdulillah.semoga bertambah2 rezeki fazura n fattah amin….

  4. benci fans hodoh

    January 10, 2018 at 11:02 am

    poor fattzurashit got dumbass fans haha same like lofuckshit, frigging noob celebrity ever, Malay people’s rotten bunch of ugly shitty face in the WHOLE WIDE WOLRD! mostly Malay female dog, who thought their self very beautiful kuakuakua please malay bitch go eat some shit would you! is up to me whether I want to insult this all moronic celebrity or not in this blog, don’t tell me what to do and what I ought to do, peace to all of you female dog fans! muahh

    • LadyB

      January 10, 2018 at 1:37 pm

      apa punya bahasa la kau guna ni..

    • Anonymous

      January 10, 2018 at 1:45 pm

      including u bitch.. u r just a poor a dogie to put bad comment on others.. some pakistani loves to eat dog u know ameera ask ur real father bitch..

  5. Anonymous

    January 10, 2018 at 10:51 am

    guys. dunia nak kiamat. better korg fikir pasal hidup mati korg daripada 3 ekor tu. dah dah lah. diorg takda contribute apa2 pun dalam hidup korang. jom brunch?

Loading...