Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Fasha Sandha Menari Tayang Peha Putih Gebu Undang Kecaman Netizen

Kejelitaan Fasha Sandha memang tidak boleh disangkal lagi, ada yang pernah akui kalau sekali lihat wajah beliau pasti terbawa-bawa dalam mimpi. Semestinya Fasha menjadi pujaan ramai diluar sana.

Advertisement

Terbaru, video tarian lagu Lagi Syantik yang dimuat naik ke akaun Instagram Fasha mencuri tumpuan ramai. Fasha dilihat bergelek sakan sambil menayang pehanya yang putih gebu ketika menyahut cabaran lagu tersebut.

Gara-gara itu juga beliau menerima kecaman daripada netizen yang menganggap gaya tariannya itu terlampau seksi sehingga ada yang berpendapat Fashan kelihatan semakin merepek. Bukan itu sahaja, Fasha seakan tidak menghormati bulan suci Ramadhan yang hampir tiba dengan memuat naik sesuatu yang kurang sopan.

Mungkin tidak mahu melayan lagi kritikan negatif, Fasha bertindak untuk menutup ruangan komen pada “posting” tersebut. Biasalah, bila sedang berseronok kadang-kadang kita boleh “lupa diri” sebentar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. Anonymous

    May 16, 2018 at 4:20 pm

    Yang Fasha ni aku tak heran pun, dah dia memang retis pun.yang aku heran yg pompuan sebelah pakai tudung meliuk lentok tak brp nak lentok.
    Jgn over cnfident kak, dgn badan ko. Aku xkecam badan ko sebab aku pun sama.kecik skit dri ko.Aku kecam ko pakai tudung, pakai baju dah lengan panjang dah tp sibuk buat bidio mcm ni

  2. suka suki nyampuk

    May 16, 2018 at 11:34 am

    dulu cakap nora macam2 masa nora jadi janda..
    ~ dia kata dia cuma kongsi hal tertentu je dlm insta.. tak perlu nak update setiap masa
    semu benda nak update..
    ~ jaga anak sahaja tak pergi bersuka ria dgn kawan2 mcm nora
    ~ tak pergi club tinggal kan anak (rasanya skrg mcm dh berjinak balik masuk club)
    sekarang semua tu berbalik balik pada dia sendiri.. dulu sokmo suka perli nora..

  3. melati

    May 16, 2018 at 10:44 am

    Bukan nya dia Menipu sana sini mcm Neelofa yg ada Kilang kt Vietnam lah, 50 juta lah , Duta Tn50 lah…motif…lantak dia lah..!!

  4. xsuka gemok

    May 16, 2018 at 9:02 am

    yg gemok tu tu xyah join lah, sebok jer

  5. Anonymous

    May 16, 2018 at 8:36 am

    no wonder laa mak mertua kau dulu tak suka kau dgn xhusband.. perangai sebenar mcm ni.. ND janda dulu,xpernah upload video pelik2 mcm kau ni.. elok je aku tengok..

    • Anonymous

      May 16, 2018 at 9:32 am

      Tu pasal bekas mak mertua Nora Danish sampai sekarang masih sayang kat Nora berbanding Fasha ni walaupun Nora dah beranak pinak dgn org lain. Perangai Nora lagi elok dari si fasha ni.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama