Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Mesra Berpelukan, Ada Hubungan Istimewa?

Kebelakangan ini, Fasha Sandha dan pelakon Aidil Aziz sering dilihat bersama, kemesraan mereka berdua hangat diperkatakan dan menimbulkan spekulasi mereka sedang bercinta. Namun, Aidil pernah menafikan perkara itu dan menjelaskan mereka sekadar berkawan baik.

Advertisement

Terbaru, video Fasha dan Aidil berpelukan mesra dan manja tersebar di media sosial. Kalau lihat gaya mereka, memang seakan pasangan kekasih. Malah, Fasha siap cium pipi dan tangan Aidil lagi.

Fasha sebelum ini akui beliau kini sangat bahagia tetapi masih belum mahu mendedahkan identiti jejaka yang dikatakan sedang rapat dengannya itu kerana takut bahagia yang dirasa nanti hilang. Mungkinkah lelaki yang dimaksudkan itu sebenarnya Aidil?

Apa agaknya status hubungan antara Fasha dan Aidil? Kalau sekadar teman biasa, mana mungkin boleh sangat manja dan peluk cium sebegitu seakan melepaskan rindu serta cinta yang membara dalam hati.  Kalau benar-benar sudah suka dan bercinta, apa salahnya untuk beritahu kepada umum agar tidak timbul sebarang gosip liar ataupun fitnah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. Anonymous

    June 26, 2018 at 1:57 pm

    Dah Kawin tapi rahsia. dapat pahala peluk cium suami tau.

  2. bantalpurple

    June 26, 2018 at 12:05 pm

    aku syak diorang ni ntah ntah dah kawen . sebab keluar berita fasha kasi statement hidup dah lengkap . aku syak jela .

    • Minah holand

      June 26, 2018 at 1:43 pm

      Ya stuju mgkn dh kawen sorok2..kalau x kawen masak kan peluk2 gitew…husnuzon je la…kau silp langkah fashaaaa….mat gian ni yg kau nak..cuba tgk nora lps dr jejai at least dpt laki berduit dn ensem jugak..drpda mat gian ni..

    • fifi

      June 26, 2018 at 5:45 pm

      part “hensem” tu aku kurg setuju…hahaha

    • Kaknab

      June 26, 2018 at 6:09 pm

      Berduit tu aku setuju…..tapi semua org tahu duit dari sumber mana…..untuk lelakii yg x pernah declare bekerja dan mampu beli rumah 4 juta….

    • Anonymous

      June 26, 2018 at 4:45 pm

      Kalau la betul dah kawen. Hooo Fasha kau memang tak pandai cari laki. Sekurang kurang nya walaupun tak kaya ambik lah yg ada duit. Boleh bimbing anak2 dan kau. Ne tak, yg mat gian jugak kau ambik.

  3. sue

    June 26, 2018 at 11:26 am

    video tu jauh, kecik benor. susah kot nak confirm yg tu depa berdua.

  4. BUNga

    June 26, 2018 at 11:25 am

    Perempuan ni ke yang acah acah ibu mithali
    Acah acah lembah lembut sambil posing yang menghairahkan… sedihhhhh!!
    Fake betul
    Gatai pooki la tu

  5. CONFUSEEEE

    June 26, 2018 at 11:18 am

    EH DIA NIE DULU BUKAN KENA HUKUMAN GANTUNG SAMPAI MATI TU KEEE….????? KE AKU YG KETINGGALAN NIE !

    • amoi gomoi

      June 26, 2018 at 1:09 pm

      dah lps..

Loading...
To Top