Written by Bella | June 26th, 2018

Kebelakangan ini, Fasha Sandha dan pelakon Aidil Aziz sering dilihat bersama, kemesraan mereka berdua hangat diperkatakan dan menimbulkan spekulasi mereka sedang bercinta. Namun, Aidil pernah menafikan perkara itu dan menjelaskan mereka sekadar berkawan baik.

Terbaru, video Fasha dan Aidil berpelukan mesra dan manja tersebar di media sosial. Kalau lihat gaya mereka, memang seakan pasangan kekasih. Malah, Fasha siap cium pipi dan tangan Aidil lagi.

Fasha sebelum ini akui beliau kini sangat bahagia tetapi masih belum mahu mendedahkan identiti jejaka yang dikatakan sedang rapat dengannya itu kerana takut bahagia yang dirasa nanti hilang. Mungkinkah lelaki yang dimaksudkan itu sebenarnya Aidil?

Apa agaknya status hubungan antara Fasha dan Aidil? Kalau sekadar teman biasa, mana mungkin boleh sangat manja dan peluk cium sebegitu seakan melepaskan rindu serta cinta yang membara dalam hati.  Kalau benar-benar sudah suka dan bercinta, apa salahnya untuk beritahu kepada umum agar tidak timbul sebarang gosip liar ataupun fitnah.

27 responses to (VIDEO) Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Mesra Berpelukan, Ada Hubungan Istimewa?

  1. fifi says:

    Mat saleh sgt, blum kawen dh peluk cium… Ckp byk nti kita pulak kene kecam. huhu

    50

    0
    • Anonymous says:

      Betul tu…dia buat sedap dia jer..dlm hati dia ada aku kisah?

      12

      0
      • Pekerja Gomen says:

        Oh patutlah aku terbaca komen bf baru dia mat dadah…
        Kaki pau duit dia…
        rupanya mamat ni rupanya.

        21

        0
    • Janda oh janda says:

      INI KE YG DIA DUK BANGGA N GADANG2KAN AS IBUK MITALI? PERANGAI DR MASA MUDA TILL DH JD JANDA STILL JALANG!! FASHA U R BLIND, SI MAT DADAH NI JUST NK TUMPANG NAMA U, NK SANGAT BERLAKI, SAMPAI RELA JD JALANG! PENAT2 DULU DUK PERLI NORA BILA NORA TNGH COUPLE NGN NED, NOW IKUT PULAK YE? KIFARAH KE APA? KBYEEEE

      32

      0
    • Janda oh janda says:

      TU YG LEPAS RAYA RITU G BALI BERDUA KE ? PRE HONEYMOON? OPSSS! BOLEH JGK TINGGAL ANAK YG KONON NYAWA UNTUK LAKI YG XDE STATUS YE ? XPELA TINGGAL SEHARI, DEMI KEPUASAN AIR IBU KAN? EHHHHH

      20

      1
    • Lalang says:

      G Bali pre honeymoon uolss, ibuk haus, nk minum air pak ngah, ehhhh!!! lps kwen siap2 jd janda kali kedua, n jgn lupa prepare join ritrud club, club janda naik turun mahkamah pertahan duit anak! Hhahahhaha! kesian, downgrade sungguh! Masa muda ramai vvip, kerabat sampai bekas laki pun anak vvip tersohor, last2 dpt mat sengkek hobi menyabu ye fasha? Jaga duit hang, kang dh cerai miskin plak sbb duit kena kebas dek mat sengkek ni, byeeee:

      22

      0
  2. hawau says:

    orang melayu zaman sekarang cium pipi gn peluk2 kt tmpt public mcm dah jadi benda biasa n x perlu segan silu.

    32

    0
    • Anonymous says:

      Fasha ni dr dulu liar. dh kawen, tutup kes. ni dh solo, kembali liar lah.

      24

      0
    • Anonymous says:

      Jgn libatkan Melayu Fasha Sanda ni bukan Melayu tapi keturunan india cuba tengok bapanya…. biasa lah libido tinggi…. anak kecil pun diajar pakai seksi spy senang cari duit

      14

      2
  3. Anonymous says:

    Anak pun dah di ajar baju telanjang ini kan pula emaknya… ini aidil yg dadah tu kah

    4

    1
  4. Anonymous says:

    Sakan nye berpeluk macam tak nak lepas. FS kalau nak cari laki biar lah yg ada masa depan. Ne yg bekas dadah. Bnyak cerita buruk. Kau nak lagi ke jd janda x kedua. Ke Aidil ne untuk kau lapas gian je.

    25

    0
    • haihh says:

      betul tu..jom kita sama2 doakan fasha sandha dapat jodoh yang baik2..rasanye kalu dak ni..tak kemana nanti..lagi teruk fasha kene kerja keras nak support dak ni. fasha jangan la ngan dia…

      14

      0
  5. pemerhati dari kejauhan says:

    kubur asing2 katanya.. tah apa lak kata balas dr fasha sandha ne yg berdisiplin time kje ne.. jgn kata ko tade ase apa2. dia skdr adik.. oowh! cliche.. moga hidayah milik kita smua.. betul.. peluk cium di khalayak ramai tu dh jd perkara biasa da.. sma jugak dgn lelaki dewasa yg baligh selamba je lepak kt sbopping complex time solat jumaat.. tkkan seramai tidak musafir time jmaat tu… haih!

    10

    1
  6. CONFUSEEEE says:

    EH DIA NIE DULU BUKAN KENA HUKUMAN GANTUNG SAMPAI MATI TU KEEE….????? KE AKU YG KETINGGALAN NIE !

    8

    0
  7. BUNga says:

    Perempuan ni ke yang acah acah ibu mithali
    Acah acah lembah lembut sambil posing yang menghairahkan… sedihhhhh!!
    Fake betul
    Gatai pooki la tu

    11

    0
  8. sue says:

    video tu jauh, kecik benor. susah kot nak confirm yg tu depa berdua.

    0

    3
  9. bantalpurple says:

    aku syak diorang ni ntah ntah dah kawen . sebab keluar berita fasha kasi statement hidup dah lengkap . aku syak jela .

    2

    0
    • Minah holand says:

      Ya stuju mgkn dh kawen sorok2..kalau x kawen masak kan peluk2 gitew…husnuzon je la…kau silp langkah fashaaaa….mat gian ni yg kau nak..cuba tgk nora lps dr jejai at least dpt laki berduit dn ensem jugak..drpda mat gian ni..

      8

      2
    • Anonymous says:

      Kalau la betul dah kawen. Hooo Fasha kau memang tak pandai cari laki. Sekurang kurang nya walaupun tak kaya ambik lah yg ada duit. Boleh bimbing anak2 dan kau. Ne tak, yg mat gian jugak kau ambik.

      4

      0
  10. Anonymous says:

    Dah Kawin tapi rahsia. dapat pahala peluk cium suami tau.

    0

    4
  11. Anonymous says:

    lain mcm peluk… tgh sedap katanye…

    3

    0
  12. anonymous says:

    ooohhh mamat ni yg isap syabu tu ehh org isp syabu ni ghairah memanjang batang kerass mmmmm sedap lah pasah janda kena

    6

    0
  13. SyoSyantik says:

    Dah kawin kot, siap salam tu.. husnuzon

    0

    0
  14. 123456789 says:

    sedapnye mulut korang bercakap. rata2 komen dlm ni semua x betul. xpe la, Allah Maha Mengetahui. Merangkak lah korang kat padang mahsyar nanti :(

    0

    0

Leave a Comment

Optional