Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Video Fahrin Nafi Bercinta Dengan Scha Al-Yahya

Walaupun dah “kantoi” berpegangan tangan dengan Scha Al-Yahya(pelakon drama Awan Dania), Fahrin Ahmad masih menafikan yang dia mempunyai hubungan cinta dengan Scha. Dalam video penafian terhadap gossip hangat tersebut, Fahrin menyatakan yang dia hanya sedang berkawan dengan Scha.

Advertisement

Come on lah Fahrin. Be a gentleman. Kalau dulu dengan Linda Onn punyalah beria-ria cakap teman tapi mesra walaupun satu Malaya dah tau korang berdua bercinta, takkan kali nie pun nak ulang kesilapan yang sama.

Jangan malu-malu nak mengaku bercinta. Tak jatuh saham punyalah. Lagi peminat suka sebab gentleman dan berani. Lagipun Scha tue lawa, kalau asyik nafi-nafi je nanti orang lain pulak yang kebas. Merana satu badan nanti.

Nak tengok video full penafian Fahrin dan komen Linda Onn tentang gossip ini, sila baca artikel ini selengkapnya.

Advertisement

Video Penafian Fahrin Bercinta Dengan Scha

#Sumber dari http://www.murai.com.my

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top