Written by Bella | March 11th, 2015

Apabila Emma Maembong mengeluarkan kenyataan bahawa beliau dan Zizan Razak tidak pernah kembali bersama setelah dikatakan putus sebentar, telah membuatkan peminat tertanya-tanya apakah status sebenar hubungan mereka berdua.

Terbaru, Emma telah menjelaskan status hubungan sebenar bersama Zizan menerusi temubual eksklusif di H Live oleh Elly Arifin.

Menyulam kasih selama dua tahun, Emma jelas kelihatan sebak saat beliau bercerita mengenai Zizan Razak.

Untuk tahu lebih lanjut mari saksikan video dibawah:

Sumber Berita: Astro Gempak

 

70 responses to (Video) Emma Maembong Sebak Apabila Menjelaskan Status Hubungan Bersama Zizan Razak

  1. natra says:

    She’s the one who’s leave zizan, now she trying to do this?
    So omg Emma. Merajuk je putus, sakit hati je putus, ape2 sebab pun utus. Nanti bila dah kawin, kalau merajuk pun minta cerai ke?

  2. Oh my says:

    Jaga maruah sikit emma… Mcm sagap sgt dgn lelaki.. Ko ingat dgn sendu gini lelaki datang balik ke? Tak nya..

    Aku pernah bcinta zaman sekolah dulu.. Putus cinta mmg lah sakit ooo… Dahlah first love.. Time tu rasa mcm frust gila.. Sampai terfikir taknak kawin bila dah besar nanti… ( kekononnya ) kurus kering aku.. Merana putus cinta .. Tp aku takder lah tunjuk aku lemah dpn dia.. Kira kalau dia tgk dia terfikir yg aku ni mcm takder apa2 kesan dek putus cinta dgn dia…

    Tup2 lani aku dah ada anak 3… Dapat suami yg 10 ganda baik dr ex bf… apa yg berlaku pasti ada rahmatnya..

    Aku tau emma takkan baca.. Tp aku tuju pada sahabat yg lain… Jgn tunjuk kita lemah.. Jantan ni ego.. Kalau dia taknk maknanya taknak lah tu.. Dia lg jelik kalau gedik2 gini…

    • Anonymous says:

      Saya sgt faham perasaan emma..hati wanita ini lembut…bersabar Allah akn uji dri rasa,hati mknan dn sbgainya..but need to be strong coz Allah adil akn aturkn yg terbaik n ganti yg lebih baik..insyaAllah..pernah alami bnda yg sama..faham sgt..bila balik pastikan hati ini cuba kenal Allah..dgn izin Allah cinta nie dah cukup..asalam

  3. Anonymous says:

    laa..hari tu kata nak diam diri tak nak kata ape dah.ni mcm dah lebih2 pulak.

  4. yayy peluang says:

    emma dh single. ape lgy try laa ngorat dye. nnt dpt anak msty cecomel belaka

  5. emm says:

    suara emma mcm annoying..

  6. zz says:

    kau pernah makan kaki tak emma? meluat gila do kau!!

  7. Jenab says:

    Emma bukan buat gimik ke apa , wartawan yang sibuk ngendeng , so dia jawab la . Siapa2 pun sedih bila frust , kecuali engkorang yang tak pernah betul2 sygkan pasangan korg . ok bye

    • kelolo says:

      wartawan mesti berpusu pusu ngendeng diana danielle akibat kontroversi esquire, apesal dia reti je diam? ada mulut tak semesti nya bersuara beb.

  8. oh oh says:

    Ni la akibatnya sekolah xabis…th bercinta je…nasib baik ada rupa.ada org amik jd pelakon..kalo x..xth la ko.kat mana..tu perangai mcm bdk sek rendah..

  9. mojo says:

    Ikan kembong dan anai2.semak.next.takde fungsi.

  10. milan says:

    bosan la.
    org mnyampah tgk.
    sudah la.
    zizan kau mmg xpower la. makin hari makin menyampah aku tgk.
    emma lg xblh pkai. harap muka ja cantik tp bodohh.
    blajar pn xhbis. harap muka je cntik xkeman pun. kawin pn bercerai jgk.

  11. kelolo says:

    AKU RASA WARTAWAN NI BODOH BANGANG! YOU DO NOT ASK SUCH QUESTIONS TO THE BROKEN HEARTED! RETARDED PUNYA WARTAWAN! TAKDE CERITA LAIN KE KO NAK KOREK SUCH AS KENAPA EMMA FAMOUS SEDANGKAN TAKDE BERLAKON APE APE PON… TANYA LA APA PROJEK TERBARU KE APE KE?

    KO PEGI MENGAJI DULU LA WARTAWAN OII… KASI ORANG PATAH JIWA DITONTON DI NATIONAL TV. APE KE JADAHNYA?

  12. Girl Power says:

    Excuse me while I go VOMIT. Get over yourself, Emma Maembong. People are getting sick of you.

  13. parasyte says:

    Sian emma.. jgn sedih fatimah. Org yg kutuk xsedar diri dia pun ad byk jgk bnde yg xelok. Klau xnk tahu psal kisah cinta org xyah la baca gosip artis.. mmg sah sah la ad kisah putus cerai kawin bagai.matang xmatang kebende