Written by Bella | May 21st, 2018

Penyanyi Elly Mazlein sebentar tadi memuat naik video yang agak mengejutkan dengan mendedahkan bekas suaminya itu ingin memenjarakan beliau atas alasan mendakwa Elly sebagai seorang ibu yang tidak bertanggungjawab.

Walaubagaimanapun, mujurlah perkara tersebut tidak akan berlaku apabila mahkamah telah menolak tuntutan bekas suaminya itu. Elly merasa syukur kerana keadilan berpihak kepada dirinya.

Dalam pada itu, Elly turut mempersoalkan mengapa Azmi tergamak untuk memisahkan seorang ibu dengan anaknya. Elly terkilan dan kecewa betapa susahnya  bekas suaminya itu menunaikan nafkah yang tidak besar jumlahnya serta masih ingin terus menyiksa kehidupan beliau dan anak perempuan mereka, Putri Sara Sefhia.

Jika perkahwinan terdahulu tidak menjadi, janganlah biarkan anak pula yang menjadi mangsa. Sebagai seorang bapa, cubalah bertanggungjawab untuk memberikan nafkah yang wajib ke atas anak anda.  Kami harap segala urusan Elly untuk mendapatkan hak anaknya itu berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. Kekal tabah menghadapi dugaan demi anak tercinta.

52 responses to (VIDEO) Elly Mazlein Dakwa Bekas Suami Ingin Penjarakan Dirinya?

  1. Kikilala says:

    Dayus gila jantan macam ni

    30

    0
    • Anonymous says:

      6

      0
      • Anonymous says:

        sokong chef wan.

        7

        0
        • Anonymous says:

          jgn sokong membuta tuli..baca lagi berita2 terkini..ada yg kata kepunyaan Datin Cindy…terkaya222 punya olang..aku baca je..

          3

          3
        • menguap says:

          derma katanya sempena pru 14.
          tak habis2 derma…

          9

          0
        • Anonymous says:

          X kisah la Datin Mindy ke..Datin Cindy ke…3 billion masuk ke akaun peribadi tu apa cerita? Bengap jugak ko ni pun….tu duit ko jugak la benggong!

          9

          0
        • ahaks! says:

          Najib- PM pertama yg disiasat FBI, CIA dan Interpool. Nak lari mana Jib oiii?

          8

          0
        • melati says:

          Boss si Lopak tu dah nk kena siasat dgn CIA dah. hahahah… kucing je nk buat ko jdi duta TN50 Lopak oi…wakakaka

          8

          3
        • Anonymous says:

          tun…siasat skali penerima2 dedak tun..cth zaid komedi mcm mana bleh ada sampai beratus juta….khairi dll.
          ni semua duit negara malaysia. kalau amanah berpolitik takkan cecah pendapatan beratus juta.
          sita balik semuanya….

          5

          1
        • Ex-BN says:

          Thanks Tun. Finally Malaysian no longer feel ashame & suffer from those political frog & joker behavior shameless ex-politician. You have great vision on ensuring new generation education so that stupidity no longer can be manipulated in politic. Time will proof all your efforts & vision. Hebat forever our Tun !

          9

          0
        • Anonymous says:

          siasat juga semua menteri kabinet sebelum ini dan juga kroni dalam kerajaan dan juga glc hapuskan sama sekali cukuplah selama 60 tahun kita dijajah dan ditarah

          5

          0
      • Sporean says:

        PM Paling Korup Dalam Sejarah Dunia pun masih ada org sokong.
        Kesiannya.

        11

        0
        • Anonymous says:

          ada lagi di dlm dunia ni lebih teruk dri Najib..rasuah nyer.
          Ini aku bkn membaca..tapi perkhabaran dri org asing di sini smpaikn ke telinga aku rakyatnyer 12 juta lebih kurang utk satu negara shj.. bertaburan mencari sesuap nasi di dunia. (utk baru 1 negara dri rakyat asing tu).. belum negara lain ye.
          Rakyat kita mana ada bertaburan mcm itu angka.
          Malahan BR1m mcm kita pun x ada.
          Bersyukurlah kita walau siapa shj jdi pemerintah.

          3

          11
        • Anonymous says:

          Waa.. Terasa seperti raksasa sedang mengaum di Malaysia ini.. Ini lah yg kami mahu.. Ini lah rakyat Malaysia mahu.. Siasat hingga ke akar umbi.. Jgn kasi lepas mereka.. Jgn main2 bila raksasa sudah bgn memperjuangkan hak rakyat Malaysia!!!..
          Wahhh!!.. Semangat dh naik aku ni.. Excited over sgt plk… Yeeaahhhhh!!!!!!

          2

          0
        • senah gemenceh says:

          Ternyata rakyat malaysia tidak bodoh. kembalikan maruah rakyat malaysia dimata dunia…kita ditipu hidup2 dgn pemimpin corrupt dah 10 tahun. rakyat dah byk bersabar. Tak kesahlah macai macai Najib nak kata apa, kami rakyat Malaysia tak sabar rasanya nak lihat dia atau mana mana lobai bersubahat ditangkap,di siasat, didakwa, masuk kandang orang tertuduh di mahkamah dan bila didapati bersalah di humbam dalam jel tanpa tangguh tangguh. Jgn asyik layan retis je kiah.

          4

          0
        • Anonymous says:

          hahaha..bguslah kalau dh menang..aku pun merasa nikmatnyer seperti kamu.Tidak kira anda undi siapa..pemerintah tengah menyemai benih, nnti rakyat dpt manisnya walaupun anda seorg di sebelah PH seorg di sebelah Pmbangkang baru..kita sama2 dpt nikmat. Sebelum tu pun begitu jugakkn.
          Undg2 ada x perlu takut, yg salah tgkp, x salah bebaskanlh.
          Haripun bkn selalu cerah, kekadang ada hujan, mendung, ribut dn petir.

          2

          0
    • Anonymous says:

      8

      0
      • Anonymous says:

        hei..sudah2lh..post2 pasal politik dn rasuah ni. Biarkn org tertentu jalankn kerja dn siasat.Kalau salah penjarakan..kalau x salah…minta maaf korang ye.

        8

        5
      • mak jah says:

        thanks for sharing. biar rakyat tahu apa bn-umno buat dulu. tegakkan keadilan…utk anak2 dan cucu2 kita.

        8

        0
    • Anonymous says:

      Dayus dan lahanat. Entah macam mana pompuan boleh berebut nak dekat muka selipar jamban ni. Muka tak elok takpe lagi. Hati tu bagi lah elok. Dahlah liat bayar nafkah, lepas tu busuk hati nak penjarakan bekas bini yang tengah sara anak kau.

      20

      0
    • Anonymous says:

      Saya pulak ingin Najib dan lembu2 nye je ke penjara.

      4

      0
    • Mak Kiah says:

      lelaki biasalah. itu je lah kuasa yg ada. kuasa talak…kuasa pukul…mcm bekas laki ziana zain. :(

      4

      0
      • KingKoKoNek says:

        sama jugak mcm kes anak NAZA group tu. pelik betul aku. bini kena pukul lebam muka, lebam tangan. tapi dah dibebaskan tanpa penghukuman.

        tak pelik. sebab orang berduit

        1

        0
    • Hidup Rakyat says:

      Long live our TUN. We can see lights from the tunnel since you became our prime minister. May GOD bless you with good health. We Malaysians loved you and be so proud of you. Lets help Tun to bring justice by BN-UMNO and all the crooks.

      4

      0
  2. Azmi Bangang Hatta says:

    Bongoknya bekas suami tu. Tapi kenapa tak nyatakan sekali punca AH nak penjarakan EM? Nak juga tahu penyebab yg tak cerdik tu sampai nak penjarakan EM. Ibu yg tak bertanggungjawab tu mcmana sampai bak penjara bagai? Sakit hati lah tu. Nak seronok2 tapi tanggungjawab pada anak lupa. Bingai.

    12

    0
  3. Shhh says:

    Jantan pengecut …aniaya ibu kepada anak ko..ko tahu tak ko tu wali utk anak dara ko tu esok ..elok je tgk elly jaga anak dia…dh lah dia kena jaga ayah dia..lepas mama dia meninggal..elly tu anak tunggal..kecian sephia..lahir2 dpt bapak mcm ni..mcm.na ko bt drama ajar masyarakat..serap nilai2 murni tpi ko tak belajar jdi bapa yg baik..bt malu je jdi lelaki..duit hantaran tk kasi..duit lepas iddah tak kasi…duit nafkah tak kasi..kalo berdendam dgn ex wife..jgn lah naya anak..kira ko tu bertuah tau..1500 je Elly tu mintak..berbaloi lah dgn gaji ko sbgai pengarah..kalo mcm Rita tu lain..laki dia di byr beratus ribu mmg patut dia mintak lbh..kalo anak belas isteri bru belajar sekolah inggeris..anak dia pun kena jugak masuk sekolah inggeris..jdi adil.lah apa yg Rita mintak..Elly tahu gaji ko berapa..dia pun da bisnes…skrg ni nafkah anak tu penting..

    pjg aku ceramah..aku ni tk da pengalaman dlm hal perkahwinan..tpi aku mmg pantang lah tgk lelaki mcm ni…teringat zaman aku kecik2 dulu..mcm na ssh mak cri duit nk bg aku ngan adik makan pakai..nk sekolah…ayah aku tu boros…bukan tk bg duit nafkah..tpi tk ckp..mak yg cri duit lebih..mak aku sgt sabar…tu yg aku bengang dgn laki mcm ni….skrg ayah aku dh byk berubah..nasib kami adil bradik tk buang ayah..sb kamo ttp hormat.dn syg dia…

    1

    0
  4. SuperFox says:

    Lelaki keji mcm ni mmg patut kene sula ha ha ha.
    Buat Elly, semoga sukses selalu dan murah rezeki hendaknya… May God bless you and Sephia always, Amiiin!

    9

    0
  5. Bunga Mawar says:

    Astaghfirullah…dah la nafkah anak tak nak bagi, pastu buat tuduhan pulak kat EM…Semoga Allah beri kekuatan, ketabahan, kecekalan buat semua ibu2 tunggal dan ibu2 semua dalam menjaga dan mendidik anak2. Tanggungjawab, nafkah kat dunia ni boleh la mengelat, tp kat akhirat nanti mana boleh lari…

    6

    0
  6. anak nogori says:

    buatlah sehabis baik kak lina, saya pernah lalui fasa penceraian, tp saya satu sen takde tuntut, iddah, nafkah anak.. sebab apa, sebab suami saya tak kerja, mana dia mampu nak bg semua tu, takpelah saya redha, kalau saya naik turun mahkamah tp tak dpt apa pun tak guna kan… dlm kes kak lina ni si bapak sefhia tu boleh dikategorikan sbg berkemampuan, kalau tak mampu, camne ada motor besar kan…. fight it kak lina, biar dia lak masuk penjara.

    11

    0
    • wekkkkkkk says:

      setuju komen ko anak nogori.
      Buat penat je kn kalau nk tuntut nafkah jika bkas somi x kerja. Kalau keja gaji ciputpun..mesti mati nk byr.

      Azmi tu skrg trtekan sbb dh byk “komitmen”.
      Apa kena mengena si Azmi tu nk pnjarakn Lina..x masuk akal langsung..padahal dia yg salah x bgi nafkah.

      Hati2 Lina ye walau kemana shj kamu pergi, selalu berhati2, takut org mcm ni ada “dendam” lagi.
      “Dendam tu byk jenis dendam ” .
      Azmi tu dh hampir gila tu..

      9

      0
    • Shhh says:

      lelaki kalo tak keja…baik g mati je dri bela org mcm tu..nasib ko dh bercerai..kalo lelaki berkemampuan…fight smpi dapat…biar dia rasa…nak sedap je..bab nafkah anak ke laut…

      2

      0
  7. Azmi Hatta cuma gila burit, tau seronok-seronok buat anak ja…Tapi tak bertanggungjawab langsung!!!

    4

    0
  8. Anonymous says:

    biar pape asal begaye..
    lelaki cikai ni kalau bercerai lagi..wahai pompuan berhati dgn org ini.

    3

    0
  9. Anonymous says:

    skandal 1MDB lagi dasyat. :)

    0

    0
  10. melati says:

    tak da la seteruk Najib boss Lopak… kikiki.

    5

    0
  11. Puteri Umno Yang Terbuang says:

    Perkataan “move on” lately ni sangat kerap digunakan.

    1

    0
  12. Anonymous says:

    hahaha..bguslah kalau dh menang..aku pun merasa nikmatnyer seperti kamu.Tidak kira anda undi siapa..pemerintah tengah menyemai benih, nnti rakyat dpt manisnya walaupun anda seorg di sebelah PH seorg di sebelah Pmbangkang baru..kita sama2 dpt nikmat. Sebelum tu pun begitu jugakkn.
    Undg2 ada x perlu takut, yg salah tgkp, x salah bebaskanlh.
    Haripun bkn selalu cerah, kekadang ada hujan, mendung, ribut dn petir.

    2

    0
  13. wina says:

    Ramai sangat org back up DSN. Derma lah , hadiah lah, pinjam member lah.
    Sng citer cmni lah.. kalau x salah.. knp pecat terlalu ramai org? Peguam Negara, Gabenor Bank Negara, Pegawai2 SPRM, and lps Tun dpt mandat, ramai2 pakat resign. Ermmmm.. apa maknanya tu?

    8

    0
  14. Yekeni says:

    Oh so the very powerful this person think he is eh… (english mmg sengaja di bertaburkan)… boleh suruh mahkamah penjara bagai hahaha…

    In singapore, kalau lelaki tak boleh bayar nafkah anak dgn tidak bekerja dan tidak berusaha walaupun dia sihat boleh bekerja, boleh ke penjara…

    3

    0
  15. Anonymous says:

    3

    0

Leave a Comment

Optional