(VIDEO) Diperlakukan Seperti Binatang, Netizen Simpati Tengok Kak Long 7E Dalam TikTok Aliff Syukri

Kehidupan

(VIDEO) Diperlakukan Seperti Binatang, Netizen Simpati Tengok Kak Long 7E Dalam TikTok Aliff Syukri

Terdahulu, seorang wanita yang diberi gelaran sebagai Kak Long 7E menjadi bualan ramai gara-gara mengamuk di sebuah ‘outlet’ 7 Eleven.

Perkara itu membuatkan dia dikecam bertubi-tubi oleh netizen kerana sikapnya yaang dianggap biadap terhadap pekerja kedai serbaguna itu.

Advertisement

Baru-baru ini, Kak Long 7E sekali lagi muncul dalam video TikTok bersama usahawan terkenal, Datuk Aliff Syukri dan Baby Shima dalam mempromosi lagu baru mereka berjudul ‘Baby Sayang’

.

Dalam video berdurasi 21 saat itu, dapat dilihat wanita itu diperlakukan seakan-akan seekor lembu oleh Aliff Syukri dan Baby Shima.

Video tular itu mendapat pelbagai reaksi dalam kalangan netizen yang meluahkan rasa simpati terhadap Kak Long 7E yang diperlakukan seperti binatang.

Beralih ke ruangan komen, ada juga yang menerangkan bahawa perkara itu dilakukan atas kehendak sendiri kerana Kak Long 7E menerima tawaran daripada Aliff Syukri untuk membuat video tersebut.

Selain itu kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah:

6 bulan lalu

"Dia Tengah Bodohkan Satu Malaysia" - Aliff Syukri 'Kantoi' 'Upload' Gambar Ubat Orang Lain Di Media Sosial

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

10 Comments

  1. NOOR AZURA BINTI AHMAD

    August 15, 2022 at 2:49 pm

    sebenarnya kalau tengok kesaian kat K.7e tu ..cari duit sampai macam tu..tapi bila tengok dari segi lakonan alif ngan baby shima tu berlakon sebagai pelajar habih k.7e tu wataknya apa ..nampak macm seorang guru yg seperti lembu ditarik hidung oleh pelajarnya..hg ni memang biadap la alif syukri oi .cuba ko suh mak ko yg jadi cikgu tu ..jadi batu la kena sumpah ngan maknhg

  2. Zioe

    August 15, 2022 at 9:53 am

    Kt Sekolah mn diorg buat video tu?

  3. Anonymous

    August 14, 2022 at 8:14 pm

    Aku tak rasa nak kesian pun. Kita di beri akal untuk berfikir, Dah diri sendiri pilih untuk diperbodohkan, so tanggunglah. Aku makin hari makin tak faham, kenapa ramai sgt org melayu membuat content sampah. Bangsa lain biarkanlah. Tapi aku tgk sgt memalukan, bila segelintir bangsa aku buat content yang bodoh. Tak malu ke?

  4. anonymous

    August 14, 2022 at 5:12 pm

    binatang pon tak nak ngaku kau spesis diorang setan

  5. Hamba Allah

    August 14, 2022 at 2:59 pm

    Another video sampah…sepatutnya umur mereka ni buatlah content yg cerdik sikit…tunjuk contoh buat anak2….si Aliff ni dia nak cabar siapa..nanti semua harta dia, isteri, mak dan anak2 dia Allah tarik balik baru agaknye dia nak taubat betul2…umur saya sama dgn Aliff..tgk video and content dia saya naik malu dan menyampah….really disgusting…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini