(VIDEO) “Demi Content” – Bagi Suami Makan Bekas Makanan Yang Diluah, Wanita Ini Undang Kecaman Netizen

Kehidupan

(VIDEO) “Demi Content” – Bagi Suami Makan Bekas Makanan Yang Diluah, Wanita Ini Undang Kecaman Netizen

Tular di media sosial hari ini apabila sebuah video memaparkan seorang wanita berkelakuan tidak senonoh dengan memberi makanan yang dijamah sebelum diluah kepada suaminya yang berada di sisi.

Dalam video berdurasi 11 saat yang dimuat naik di TikTok itu, wanita berkenaan dipercayai sedang memakan ketam dan membuang kulit ketam yang diluah ke atas pinggan suami.

Advertisement

Menulis kapsyen “ada lagi ke lelaki yang jenis makan bekas perempuan dia”, video itu kemudiannya menjadi bahan bualan netizen yang rata-ratanya jijik melihat perbuatan tersebut.

Ada yang menganggap wanita itu tidak menghormati suami sendiri dan bersikap biadap terhadap pasangan.

wanita ludah makananSumber : Twitter  

Perangai apa selekeh pengotor macam ni. Wahai lelaki, pilih elok-elok dulu sebelum nak berkahwin. Benda nak hidup sekali sampai ke hari tua, hidup bukan sekadar nak buat content je.

Dalam pada itu, ada juga netizen yang sempat memberi pesanan agar mereka di luar sana yang belum berkahwin untuk mencari pasangan yang ‘senonoh’ dan beradab dengan makanan.

Tak baik la kan…

corndog
8 bulan lalu

"Sosejnya Mana?"- Lelaki Kecewa Beli 'Corndog' Tetapi Yang Dapat Hanyalah..

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    April 14, 2022 at 11:37 pm

    Walaupun aku perempuan tpi aku pling menyampah klu mcm ni punya prangai. Suami syg biar perpada. Jgn smpai pijak kepala. Sndiri rasa content bini tu over tgr lh. Jgn smpai org luar pndang rndh kt awk.

  2. Anonymous

    April 14, 2022 at 3:59 pm

    mesti ikut ckp bini

  3. Anonymous

    April 14, 2022 at 1:33 pm

    Buat malu org islam jerrrr

Loading...