(VIDEO) “Dalam Hati Tuhan Je Tahu” – Sajat Menangis Di TikTok, Ucap Terima Kasih Kongsi Resipi Kuih

Kehidupan

(VIDEO) “Dalam Hati Tuhan Je Tahu” – Sajat Menangis Di TikTok, Ucap Terima Kasih Kongsi Resipi Kuih

Tular di aplikasi X dan TikTok hari ini mengenai sedutan video TikTok milik usahawan kosmetik, Nur Sajat yang dilihat memasak kuih hasil resipi pemberian pengikutnya di media sosial.

Dalam video itu, Sajat yang memasak kuih seri muka itu dilihat menangis teresak-esak sambil mengucapkan terima kasih kepada pengikutnya yang memberi resipi tersebut.

Advertisement

Terima kasih you all, terima kasih sangat, sumpah sedap. Terima kasih ajar Sajat tau. Memang Sajat teringin sangat.

Dia yang tidak terhenti-henti mengucapkan terima kasih itu sempat membuat live TikTok menunjukkan dia sedang memasak kuih itu.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tampil meninggalkan ucapan tahniah buat Sajat kerana berjaya menghasilkan kuih meskipun hanya berdasarkan resipi yang diberikan peminat.

Namun, ada juga yang meluahkan rasa sedih apabila melihat Sajat menangis teresak-esak mungkin kerana rindukan keluarga dan anak-anak di Malaysia.

Sekadar info, Sajat kini menetap di negara Australia dan memulakan perniagaan di sana selain bergelar show girl di negara itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Sajt
9 months ago

"It's Show Time Babe.." - Netizen Risau Lihat Sajat Jadi 'Show Girl', Bimbang Keadaan Dalam Kubur Kelak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...