November 15th, 2018

Umum mengetahui Datin Seri Shahida kini sedang berada di Tanah Suci Mekah untuk menunaikan ibadah umrah. Sebelum itu, beliau ada mengingatkan agar suaminya, Datuk Seri Aliff Syukri untuk menjaga anak-anak mereka, tidak membuat sebarang video terlampau dan terlalu leka bermain TikTok.

Namun, Aliff nampaknya tidak mengendahkan nasihat serta pesanan isterinya itu. Kurang daripada 24 jam Shahida berangkat ke tanah suci, jutawan kosmetik itu sekali lagi mengundang kontroversi dan kecaman. Aliff menerusi akaun Instagramnya memuat naik video TikTok sambil bergelek sakan dengan beberapa orang model.

Rata-rata netizen sudah mula naik menyampah dengan Aliff dan menyifatkan beliau tidak menghormati serta menjaga sensitiviti isterinya yang sedang beribadah di Mekah. Mereka juga meluat dengan taktik Aliff meraih publisiti murahan dengan cara sebegini dan kemudian membuat permohonan maaf. Ibarat kata-kata maaf itu sungguh murah.

Sudah beberapa kali dikecam, sepatutnya Aliff sudah boleh berfikir dan berhati-hati saat ingin memuat naik sesuatu di media sosial. Janganlah terus salahkan netizen. Apa komen anda?


38 responses to “(VIDEO) Bini Pergi Umrah, Suami Sibuk TikTok Dengan Perempuan Lain – Aliff Syukri Dikecam Lagi”

  1. Anonymous says:

    aku x tengok tik tok tu..geli sial…tp nk tanya, yg nari dgn dia tu betul ke perempuan???

  2. Anonymous says:

    masha Allah cantik sgt Datin

Loading...