Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Biarlah Dia Buka, Yang Penting Hati Kena Bersih Tak Hipokrit – Michael Ang Komen Emma Maembong Buka Tudung

Susulan keputusan Emma Maembong membuka tudung, pengarah Michael Ang sekali lagi tampil memberikan komennya.

Advertisement

Menerusi sebuah video yang dimuat naik di akaun Instagramnya, Michael menghormati tindakan Emma itu dan berkata, tidak salah untuk aktres itu membuka tudung sekiranya beliau tidak bersedia.

Sekurang-kurangnya Emma tidak hipokrit memakai tudung demi orang lain.  Apa yang penting hati kena bersih.

Bagaimanapun, bukan semua netizen bersikap terbuka dan boleh menerima pendapat Michael dengan baik. Ada yang mendakwa pengarah itu berat sebelah kerana Emma adalah rakan baiknya.

Seperti yang kita tahu, semua orang berhak memberikan pendapat dan mempunyai pandangan yang berbeza dalam sesuatu perkara. Kita pun janganlah terlalu mengecam Emma dan doakan yang baik-baik sahaja.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. SAQURA

    February 8, 2019 at 11:14 am

    BILA KAPIR BERSUARA….

    • minah jambu say

      February 8, 2019 at 1:17 pm

      ni lah mulut mlayu ..

  2. Cute Girl

    February 8, 2019 at 10:44 am

    ko siapa dol? pandai2 lak komen takpe la apa la. bahenol!

  3. Anonymous

    February 8, 2019 at 10:30 am

    Sikit demi sedikit nk sabotaj..lama-lama…

  4. Anonymous

    February 8, 2019 at 10:22 am

    Kami tidak menyentuh hak anda, tpi jangan cuba nak sabotaj hak kami

  5. GADIS BERJILBAB UNGU

    February 8, 2019 at 8:42 am

    micheal tu cina makan babi mana dia tau bab hukum hakam islama dah tu pi rujuk kat dia mmg la dia cakap ikut logic je… pakai tudung tu WAJIB !!! BUKAN PILIHAN …

Loading...
To Top