(Video) Bertasbih & Duduk Di Sejadah, Kemudian ‘Founder’ Ini Mencium Mulut Adik Angkatnya

Trending

(Video) Bertasbih & Duduk Di Sejadah, Kemudian ‘Founder’ Ini Mencium Mulut Adik Angkatnya

Pasti ramai yang menjadikan public figure sebagai idola kan? Kehidupan mereka yang serba lengkap dikongsi pada media sosial yang buatkan ramai yang ingin mengikut, tapi jangan sampai benda yang tak elok pun korang buat sekali sudah.

Kalau korang nak tahu, ada seorang founder peniagaan ni kelihatan sangat mesra dengan kanak-kanak lelaki. Mesra tak kisah sangat tapi ni sampai mencium mulut gais, dah kenapa? Dengan adik beradik pun rasanya kita tak buat macam tu, ye dak?

Advertisement

Kalau korang pernah perhatikan di akaun Tiktok founder tersebut sebelum di ban, bukan sekali je dia sebarkan video mencium kanak-kanak lelaki, tapi banyak gais.

Menerusi akaun Twitter penceramah Akhi Fairuz Al-Jengkawi, beliau terkejut dan merasakan yang perkara ini sangatlah aneh sebab mencium lelaki dewasa sampai macam tu sekali. Bukan tu jer, beliau juga mengatakan yang berkemungkinan kanak-kanak dan remaja itu diganggu secara seksual.

Advertisement

Tapi memang pelik pun gais, lagipun tak masuk akal kalau cium mulut macam tu adalah cara meluahkan rasa kasih sayang. Macam-macam hal!

SUMBER

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...