February 15th, 2019

Sedang hangat dilamun cinta dan bakal bernikah pada Mac nanti, pasangan Fasha Sandha dan Aidil Aziz begitu terbuka mempamerkan kemesraan dan sisi romantik mereka.

Semakin kerap menunjukkan aksi manja bersama, sesetengah netizen mula merasa malu dengan lagak Fasha dan Aidil yang ibarat suami dan isteri dalam sebuah video yang dimuat naik oleh pelakon wanita itu di akaun Instagramnya semalam.

Kedudukan wajah antara Fasha dan Aidil yang agak rapat membuatkan mereka seakan hampir bercumbu.

Disebalik kecaman yang diterima, ada pula netizen yang mendakwa pasangan ini sudah bernikah secara senyap.

Biasalah bila cinta sedang hangat membara pastinya rasa bahagia itu hendak dikongsikan juga bersama orang lain. Apa-apa pun, kita doakan yang terbaik sahaja buat mereka dan semoga segala persiapan pernikahan mereka berjalan lancar. Tak ada lah netizen nak kecam lagi ye dak?

Kredit Video : Cameo X


27 responses to “(VIDEO) Beraksi Manja Bagai Suami Isteri, Fasha Sandha Dan Aidil Aziz Dikecam Netizen”

  1. aih says:

    ini menunjukkan perempuan memamg kena kawin… kalau lama sangat tak kawin, nafsu menjadi2… berbeza, bila dah dapat, pastu lama x dapat, itu yang cepat gersang, gesel sikit, dah berair.. .. perlukan belaian seorang lelaki.. so cepat2 la kawin dan settle kan mana2 yang tertunggak.. lelaki dan perempuan

  2. Anonymous says:

    Dari anak dara pompuan ni mmg gatal, gersang semacam

  3. Ank buluh betong says:

    La dia ni dh sah2 yg dia buat dpt dosa, xnye dpt pahala, aku tgk gmbr dia aku xckp ape, tp dlm ht mmg xelok la cra dia, klu nk dpt pahala buat Pkara elok,

Loading...