Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) Bakal Berkahwin, Ini Ucapan Nora Danish Buat Fasha Sandha

Dahulu, pelakon Nora Danish dan Fasha Sandha pernah mempunyai krisis, namun mereka sudah berbaik  demi anak-anak serta bahagia dengan kehidupan masing-masing.

Advertisement

Umum mengetahui Fasha bakal mendirikan rumah tangga tidak lama lagi bersama Aidil dan bersempena dengan itu Nora ada memberikan ucapan buat Fasha serta mendoakan agar perkahwinan yang dibina kali ini akan berkekalan sehingga ke syurga.

View this post on Instagram

Advertisement

Mendengar ucapan Nora yang begitu ikhlas dan positif, rata-rata netizen memuji betapa baiknya hati beliau dan berharap hubungan baik antara kedua-dua pelakon ini akan berkekalan selamanya.

InshaAllah, kita doakan agar mereka berdua dapat mengekalkan hubungan baik ini sampai bila-bila.

Sumber Berita & Video : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. faraj

    March 25, 2019 at 10:43 am

    “Nora sebenarnya Sindir Fasha, ” sebab Fasha kawin dgn Muka jakun Semelai pastu Misekin…..huhuhu

    • Anonymous

      March 26, 2019 at 1:17 am

      Hmmm, bangsa aku org asli jakun semelai jugak yg kau nk kutuk..

  2. Peah

    March 25, 2019 at 10:19 am

    Nak rasa apa…..

    HAHAHAHA

    • nak tau

      March 25, 2019 at 11:48 am

      masin ka..tawak ka..hambak ka..hahahah..

  3. Anonymous

    March 25, 2019 at 10:17 am

    XDE CRT LAGI KE PASAL ALIFF AZIZ CURANG KALI KE3

  4. hahaha

    March 25, 2019 at 10:00 am

    nurul izzah dah kaciwa..korang rasa..lollll

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 10:50 am

      Biarlh dia nk undur diri dpd politik pun x heran, apa sumbangan dia pd negara. Mmg xde pun bkn pandai kerja harap ckp English fluent jerlh.
      #politiknurulizahhanyauntukbebasknbapanyasaja

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 11:19 am

      dri dulu x kenan..nnti nk dtg pru 15 hangatlah balik

  5. Anonymous

    March 25, 2019 at 9:49 am

    itu shj ke…ucapan.

    • Anonymous

      March 25, 2019 at 10:28 am

      sudah la…nak berjela-jela mcm pidato ke?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama