(VIDEO) “ ’All Eyes On Rafah’.. Siapa Tu?” – Kata-Kata Ning Baizura Undang Rasa Marah Netizen

Hiburan

(VIDEO) “ ’All Eyes On Rafah’.. Siapa Tu?” – Kata-Kata Ning Baizura Undang Rasa Marah Netizen

Sedia maklum, sejak beberapa bulan yang lalu, peperangan yang berlaku di Palestin telah membuka mata satu dunia tentang kekejaman yang dilakukan oleh Israel.

Tak tahu perkembangan terkini Palestin-Israel

Berita perkembangan mengenai peperangan yang berlaku terhadap penduduk di Gaza sering di sebarkan di setiap platform media sosial dan itu memudahkan orang ramai mengetahui perkembangan terkini penduduk di sana.

Advertisement

Namun begitu, pertanyaan penyanyi, Ning Baizura baru-baru ini ketika melakukan live telah mengundang rasa kurang senang di kalangan warganet

Netizen berang

Dalam live tersebut, salah seorang individu telah meninggalkan komen ‘All Eyes On Rafah’ tetapi respon Ning yang seolah-olah tidak mengetahui hal yang sedang berlaku di Palestin ketika ini sememangnya mengundang rasa marah orang ramai.

“ ‘All eyes on Rafah’.. Siapa itu? Hahaha”

Rata-rata netizen yang meninggalkan komen meluahkan rasa kecewa dan malu apabila Ning yang merupakan seorang insan beragama Islam tidak mengetahui perkembangan saudara Islamnya sendiri.

komen

komen

komen

awal ashaari
1 month ago

"Beliau Sendiri Pernah Jadi Duta Jenama Israhell" - Awal Ashaari Terkilan Dengan Wardina, Anggap Guna Agama Cipta Kebencian

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : X

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...