Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Aliff Aziz Perjelas Hubungan Dengan Anne Ngasri

Abang Nara suka dengan cara Aliff Aziz menjawab soalan tentang hubungannya dengan Anne Ngasri. Kalau nak dibuat kesimpulan sendiri, rasanya memang benar mereka berdua bercinta. Cuma ayat yang digunakan di dalam video di bawah adalah ayat selamat.

Advertisement

Apa pun sama-samalah kita doakan kebahagiaan Aliff Aziz dan Anne Ngasri. Kalau dah jodoh, tak ke mana. Beza umur pun bukanlah faktor kebahagiaan rumah tangga. Ramai je yang beza dekat berpuluh tahun tapi tetap bahagia. Yang penting tolak ansur ketika melayari bahtera perkahwinan. Tak gitu? Kredit video kepada KRUTV.

P.S: Inilah chopper 1Malaysia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

46 Comments

  1. Haha

    April 4, 2012 at 2:06 pm

    Xleh lupa citer kontroversi aliff yg dulu..

  2. yatee

    April 4, 2012 at 10:55 am

    so sweet……moga berkekalan…buat apa yg uolls rs baik tuk uolls….

  3. Pingback: (VIDEO)Aliff Aziz Perjelas Hubungan Dengan Anne Ngasri | My Blog

  4. Dato minah jambu 24jam mengadap computer

    March 29, 2012 at 6:12 pm

    kalau anne lah yg jaga aliff pasti selamat dari gejala2 yg tk di ingini kn ! steday lah minah jambu cakap macm bagos je…….! tapi memang betol pe ape yg minah jambu dh cakap kn ….kalau anne yg jaga aliff pasti selamat dari gossip2 yg bukan2…..peminat2 tengok rambot aliff mana ada tegak2 lagi macm dulu….ni mesti anne yg suroh leper kn…..tahniah anne ini satu berubahan yg sunggoh menakjub dn menyakin kn di alam maya ini………

Loading...
To Top