(VIDEO) “Alasan Konon Nak Mandikan” – Bapa Jawab Tidak Sengaja R*gol Anak 7 Tahun Sebanyak 4 Kali

Berita

(VIDEO) “Alasan Konon Nak Mandikan” – Bapa Jawab Tidak Sengaja R*gol Anak 7 Tahun Sebanyak 4 Kali

Bagai haruan makan anak. Inilah peribahasa yang sesuai digunakan untuk seorang bapa di Indonesia yang sanggup memperkosa anaknya sendiri bukan sekali tetapi empat kali.

Kisah menyayat hati ini dikongsi oleh @adekboreg1976 di TikTok, di mana video berdurasi 1 minit 30 saat itu menunjukkan seorang pegawai polis wanita berang dengan bapa yang melakukan perkara tersebut kepada anak perempuannya yang berusia 7 tahun.

Advertisement

Itu bukan silap, itu kurang ajar namanya”

Pegawai wanita itu juga menjadi lebih marah apabila lelaki itu memberi alasan tidak sengaja merogol anaknya.

Menurut lelaki itu, dia mencabuli anaknya di rumah dan pertama kali kejadian itu berlaku ketika dia sedang memandikan anak perempuannya.

Ramai yang berpendapat supaya lelaki durjana tersebut tidak diberikan kemaafan dan mendapat hukuman setimpal dengan apa yang telah dilakukan.

Menjengah ke ruangan komen rata-rata netizen juga menunjukkan rasa hormat terhadap pegawai wanita itu kerana bersikap tegas dengan lelaki itu.

ehailing
8 bulan lalu

Hampir Jadi Mangsa Rogol Pemandu E-Hailing, Wanita Tekad Lompat Dari Kereta

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    April 28, 2022 at 9:58 am

    Manusia yg mcm ni memang luaran nampak mcm baik tapi bila syaitan telah menguasai diri manusia boleh melakukan apa saja,mungkin kurang didikan agama,pentingnya iman dlm diri seseorang itu,dgn iman saja kita dpt menjauhi perkara yg mungkar,jika berilmi tapi tiada iman dlm diri tidak bermakna juga,iman tak dpt diwarisi,manusia ini tidak layak bergelar bapa,berilah hukuman yg setimpal dgn apa yg telah dilakukan,banyak kes mcm ni berlaku dlm masyarakat,jika tidak dibendung akan merosakkan generasi kita,semoga jadi pengajaran kpd golongan yg bergelar bapa,jadilah pelindung yg baik kpd anak2 perempuan kamu,bukan menjadikan alat melepaskan nafsu kamu,ya Allah jauhilah kami dari golongan ini.

Loading...