Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Ajari Aku Nyanyian Anuar Zain Tampilkan Nora Danish

Sekali tengok, Anuar Zain dan Nora Danish ini seperti pinang dibelah dua. Muka pun ada iras-iras. Anuar Zain turut mengakui yang Nora Danish ada mempunyai ciri-ciri wanita idamannya. Jodoh mungkin?

anuar zain dan nora danish

Advertisement

Yang terbaru, Nora Danish telah tampil di dalam video klip Ajari Aku nyanyian Anuar Zain. Tidak perlu diperkatakan lagi betapa comel dan hebatnya lakonan Nora Danish di dalam video klip ini. Memang sesuai sangat-sangat.

Mana tahu suatu hari nanti Anuar Zain dan Nora Danish akan bercinta. Kedua-duanya pun tengah single mingle. Kebarangkalian perkara ini untuk berlaku memang ada. Sama-samalah kita nantikan. Hehehe.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

77 Comments

  1. Lagubestbest

    November 23, 2012 at 3:50 am

    Emm.. Anuar Zain nak berpasangan gak, terus puji2 ND lepas buat klip video nih.

  2. Ropeah Buang

    November 23, 2012 at 12:35 am

    lagu tak sedap…entah aper2

  3. weeee

    November 22, 2012 at 11:13 pm

    video ni sgt sweet.. lg2 part nora miming :)

  4. ayam

    November 22, 2012 at 7:49 pm

    Nora nga zizan lg sepadan.anuar x jantan!kalau kena pukul .mesti lembik.nora danish perlukn laki gagah mcm adiputra

    • Anonymous

      November 22, 2012 at 9:44 pm

      heh apa sampai ke adiputra tu..laki orang tu..

    • ayam

      November 22, 2012 at 11:56 pm

      Maksud aku.laki yg mmpunyai bdn tegap dan tinggi.itu lh jantan sejati

    • Ratu minah jambu merah/ biru

      November 25, 2012 at 10:06 am

      Elehhhhhhhh lelaki badan tegap tinggi itu memang jadi harapan dn impian pada setiap pompan2 yg jambu2 …tapi selalu nye jantan hensem ni dia pemalas asek nk step hensemmmm je harap kn pompannnnn je yg belanja pasal poket dia kosong tkde duit kalau ada pon coins je untok beli air yg lain jangan harap lahhhhhhhhhhh………..

    • haha

      November 23, 2012 at 10:21 am

      habis zizan ada badan macm adi putra ke =_=”

    • no nit to know

      November 28, 2012 at 1:34 pm

      zizan tu gagah sgt kewww

  5. Anonymous

    November 22, 2012 at 6:54 pm

    I like veri much!!go go nd!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama