Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO)Ajari Aku Nyanyian Anuar Zain Tampilkan Nora Danish

Sekali tengok, Anuar Zain dan Nora Danish ini seperti pinang dibelah dua. Muka pun ada iras-iras. Anuar Zain turut mengakui yang Nora Danish ada mempunyai ciri-ciri wanita idamannya. Jodoh mungkin?

anuar zain dan nora danish

Advertisement

Yang terbaru, Nora Danish telah tampil di dalam video klip Ajari Aku nyanyian Anuar Zain. Tidak perlu diperkatakan lagi betapa comel dan hebatnya lakonan Nora Danish di dalam video klip ini. Memang sesuai sangat-sangat.

Mana tahu suatu hari nanti Anuar Zain dan Nora Danish akan bercinta. Kedua-duanya pun tengah single mingle. Kebarangkalian perkara ini untuk berlaku memang ada. Sama-samalah kita nantikan. Hehehe.

P.S: Blackberry 10 L Series tersebar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

77 Comments

  1. Anonymous

    November 28, 2012 at 10:20 am

    sila google Hishamudin dan Anuar

  2. Pingback: (VIDEO)Ajari Aku Nyanyian Anuar Zain Tampilkan Nora Danish « Ziqqco Star

  3. miss sweet

    November 25, 2012 at 12:44 am

    YaAllah.. sweeeeeet nye dorg nii…sangat manis muka dorang ni…
    Brtuahlaa nora danish kalau bkhwin dgn anuar zain…tgk dorg ni terbayang plk watak2 dlm novel2…sorg cntik manis,sorg handsome….wah….hehe.semoga ada jodoh hendaknya amin..tak perlula kita nak komen yg mgaibkan nora or sesape.,kita bkn kenal hati budi dan perangai dorg pun.,kita xde hak nak menilai ssorg tu.,klau x tahu baik diaaaaaam.,Salam.

  4. lili

    November 24, 2012 at 6:01 pm

    alahai…kesian si Anuar ni ! ko jangan mimpi le si ND ni…tak mau nyer artis lelaki or jantan2 biasa..dia target ‘anak org kenamaan… VVIP aje!!! x kira la hensem mcmmana sekalipun jantan tu kalu bukan dr orang2 kenamaan, hmmm..korang jgn harap ok! berangan jer la…cian!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top