November 22nd, 2012

Sekali tengok, Anuar Zain dan Nora Danish ini seperti pinang dibelah dua. Muka pun ada iras-iras. Anuar Zain turut mengakui yang Nora Danish ada mempunyai ciri-ciri wanita idamannya. Jodoh mungkin?

anuar zain dan nora danish

Yang terbaru, Nora Danish telah tampil di dalam video klip Ajari Aku nyanyian Anuar Zain. Tidak perlu diperkatakan lagi betapa comel dan hebatnya lakonan Nora Danish di dalam video klip ini. Memang sesuai sangat-sangat.

Mana tahu suatu hari nanti Anuar Zain dan Nora Danish akan bercinta. Kedua-duanya pun tengah single mingle. Kebarangkalian perkara ini untuk berlaku memang ada. Sama-samalah kita nantikan. Hehehe.

P.S: Blackberry 10 L Series tersebar.


77 responses to “(VIDEO)Ajari Aku Nyanyian Anuar Zain Tampilkan Nora Danish”

  1. Anonymous says:

    sila google Hishamudin dan Anuar

  2. […] sumber Share this:TwitterFacebookLike this:LikeBe the first to like this. This entry was tagged berita, malaysia, panas, sensasi, terbaru. Bookmark the permalink. […]

  3. miss sweet says:

    YaAllah.. sweeeeeet nye dorg nii…sangat manis muka dorang ni…
    Brtuahlaa nora danish kalau bkhwin dgn anuar zain…tgk dorg ni terbayang plk watak2 dlm novel2…sorg cntik manis,sorg handsome….wah….hehe.semoga ada jodoh hendaknya amin..tak perlula kita nak komen yg mgaibkan nora or sesape.,kita bkn kenal hati budi dan perangai dorg pun.,kita xde hak nak menilai ssorg tu.,klau x tahu baik diaaaaaam.,Salam.

  4. lili says:

    alahai…kesian si Anuar ni ! ko jangan mimpi le si ND ni…tak mau nyer artis lelaki or jantan2 biasa..dia target ‘anak org kenamaan… VVIP aje!!! x kira la hensem mcmmana sekalipun jantan tu kalu bukan dr orang2 kenamaan, hmmm..korang jgn harap ok! berangan jer la…cian!

Loading...