Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(VIDEO) 50 Shades Of Roses Bachelorette Party Nelydia Senrose Bertemakan Baju Tidur

Semakin berseri dan cantik Nelydia Senrose yang bakal menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi.

Advertisement

Selepas mengadakan majlis ‘bridal shower’ yang dihimpit kontroversi kerana didakwa mengikut budaya barat, pelakon itu sekali lagi mencuri perhatian ramai apabila teman-teman rapatnya pula mengadakan ‘bachelorette party’ bertemakan baju tidur hujung minggu lalu.

Majlis itu merupakan kejutan istimewa buat Nelydia, lebih meriah lagi tetamu yang hadir turut menghiburkannya dengan tarian khas.

Wah, memang meriah betul parti bujang Nelydia, nampak betapa seronoknya beliau dapat bergembira dan mencipta kenangan indah bersama orang tersayang sebelum menantik detik bergelar isteri. Semoga perancangan pernikahan beliau berjalan dengan lancar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. Rin

    March 11, 2019 at 9:35 pm

    Mubazir itu amalan syaitan

  2. redstrawberry

    March 11, 2019 at 3:48 pm

    You have them all bcz of Allah fated them to be around you. Despite of blessings they could be part of your ujian too. Lagi baik ada kawan yang sedikit tapi selalu berpesan dengan kebenaran dari yang ramai tapi melalaikan. Moga dirahmati selalu Nelly.

  3. kitaserupa

    March 11, 2019 at 2:26 pm

    sebenarnya tak salah pun , utk suka suka je…. sebenarnya yang penting ada duit ke tak . rasanya kalau netizen2 ada duit pun nak buat macam ni…. sebab duit kahwin ngam2 … jadi sibuklah mengata dosalah , khatam al quran lah , tak eloklah … hakikatnye dengki sebab tak dapat

  4. luvluv

    March 11, 2019 at 2:22 pm

    sebenarnya tak salah pun , utk suka suka je…. sebenarnya yang penting ada duit ke tak . rasanya kalau netizen2 ada duit pun nak buat macam ni…. sebab duit kahwin ngam2 … jadi sibuklah mengata dosalah , khatam al quran lah , tak eloklah … hakikatnye dengki sebab tak dapat

    • Anonymous

      March 11, 2019 at 3:56 pm

      ehh, kalau kami yg ada duitpun..tak kn buat mcm tu..ini bkn sbb dengki.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top