Ustaz Don & Isteri Hiasi Muka Depan Majalah Mingguan Wanita

Hiburan

Ustaz Don & Isteri Hiasi Muka Depan Majalah Mingguan Wanita

Memang sama cantik dan sama padan pasangan ini. Ustaz Don Daniyal dan Husna Mohd Zahry kini sedang bahagia menjalani kehidupan bahagia sebagai suami isteri. Walaupun ramai yang tertanya-tanya bagaimanakah pertemuan mereka terjadi, Ustaz Don lebih gemar berahsia mengenai hal tersebut.

ustaz don
Di dalam entri gambar majlis perkahwinan Ustaz Don dan Husna, ada pembaca yang tertanya-tanya apakah hukum memakai inai. Di dalam Mingguan Wanita, Ustaz Don mengulas secara panjang lebar mengenai perkara itu:-

Advertisement

Saya mahu jelaskan di sini berkenaan dengan pertanyaan mengenai inai di jari. Jika kita menyemak fatwa yang ada, mengapa ukiran di tangan dibenarkan di dalam Islam? Pertama, inai adalah perhiasan wanita. Lelaki pula tidak boleh memakai inai kecuali untuk perubatan. Ada juga yang sebut, bagaimana pula dengan ukiran? Ukiran ini disebut oleh ulama yang dibolehkan adalah dalam bentuk tumbuh-tumbuhan dan tidak berbentuk apa-apa makhluk

Banyak lagi cerita-cerita menarik pasangan pengantin baru ini yang telah dikongsi menerusi Mingguan Wanita. Jangan lupa dapatkannya di pasaran atau anda boleh membacanya secara online di laman web Mingguan Wanita.

P.S: Cute gila roti-roti bakar ini. Tak sampai hati nak makan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

26 Comments

  1. Anonymous

    September 23, 2012 at 12:31 pm

    makin hari makin capub masyarakat kt blog ni

  2. Daku

    September 23, 2012 at 8:49 am

    Manusia… Baik mcmmana pun seseorang Hamba Allah itu. Mereka ttp nak komen -ve. Come on la. Bersihkan hati. Nak ckp mrepek disini bolehla. Cer ckpdpn Ustaz Don. Kang bila dia membalas, kau plak x terkata.

  3. boni kacak

    September 23, 2012 at 12:53 am

    dah mcam tahap selebirti dah

    • Anonymous

      September 23, 2012 at 3:44 am

      tetiba jer rasa nak makan mee megi >_<

    • faezil

      September 23, 2012 at 5:11 am

      ok la tu….biar masyarakat kenal siapa yang layak dijadikan contoh dan teladan

  4. Anonymous

    September 22, 2012 at 10:53 pm

    dua-dua leper…. sesuai sesangat! ^_^

    • super anon

      September 22, 2012 at 11:14 pm

      tapi iman diorang tak leper..

    • Anonymous

      September 23, 2012 at 12:18 pm

      that’s true..InsyaAllah.

  5. encik copy paste

    September 22, 2012 at 10:34 pm

    firsttttttttttttttt!!!!!!!!!!!

    • Azmeer, Arja Lee Terima Ijazah USM

      September 22, 2012 at 10:38 pm

      baguslah

    • ayam berkokok diatas batang

      September 23, 2012 at 3:13 am

      edit terok. hilang jerawat ustz don.

    • bosan nye aku tgk muka dema ni

      September 24, 2012 at 8:59 am

      asek2 muka dema je nara oi….bosan aku mnengok nye…

    • mike

      September 22, 2012 at 10:38 pm

      subhanallah, indah sungguh ciptaan Allah

    • Pembenci Diana Amir sememangnya unta yang bebal

      September 22, 2012 at 11:15 pm

      SAYA JELES

    • Bintang-bintang berkelipan....****************

      September 22, 2012 at 11:52 pm

      Ah oklah tu…he…he…he…:)

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original

      September 23, 2012 at 10:47 am

      minah jambu pon pes jugak hehe….hensem ustaz don lov u ustaz donnnn muah muah muah !

    • apa pandangan ustaz tentang kephotoshopan di wajah?

    • Ustaz Don dan isteri

      September 23, 2012 at 2:45 pm

      pandangan saya tentang kephotoshopan saya baik sekali bergitu jugak isteri sungguh manis dan cantek terima khaseh semua.

    • jadi halalkah hukumnya? saya ingin photoshop dada saya supaya sebesar Nik Lofa lah ya ustaz.

Loading...