Ustaz Don Akui Telah Bertunang, Bakal Berkahwin Tidak Lama Lagi

Hiburan

Ustaz Don Akui Telah Bertunang, Bakal Berkahwin Tidak Lama Lagi

Ustaz Don. Abang Nara pasti ramai wanita yang dalam diam meminati Ustaz Don kerana kekacakan dan kepetahannya berbicara. Abang Nara pun suka Ustaz Don kerana dia membawa imej yang mudah didekati, remaja dan sempoi. Dan hari ini di dalam Berita Harian, Ustaz Don mengakui yang dia sudah pun bertunang dan bakal mendirikan rumah tangga tidak lama lagi.

gambar ustaz don bertunang

Advertisement

Sebelum ini, gambar di bawah telah pun tersebar luas namun tiada sebarang pengakuan yang telah dilakukan oleh Ustaz Don. Untuk makluman, bakal isteri Ustaz Don ialah pelajar jurusan perubatan di Universiti Kaherah, Mesir.

gambar ustaz don bertunang

Abang Nara doakan agar persiapan perkahwinan Ustaz Don berjalan dengan lancar. Untuk mereka yang belum mengenali Ustaz Don, apa kata anda menonton program 30 Minit Ustaz Don yang bersiaran setiap Isnin sehingga Khamis, jam 10 malam di TV AlHijrah.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

191 Comments

  1. Fariza

    July 17, 2012 at 11:38 pm

    Assalamualaikum, tahniah dan bertuah wanita yang telah dipilih Ustaz Don untuk menjadi suri hidupnya, Alhamdulillah moga Ustaz Don berbahagia selamanya moga dan semestinya dapat menjadi seorang suami yang sempurna.

  2. Anonymous

    May 6, 2012 at 1:49 pm

    tahniah ustaz Don n Husna.. :)

  3. biol

    May 4, 2012 at 8:25 pm

    secara jujurnya aku lebih suke ceramah dan dengar ulasan ustaz don nie berbanding sorang lagi ustaz popular tu.. sbb ustaz don xlibatkan politik dan cara dia mengajar dan memberikan penjelasan lebih jelas dan tidak main jawab sambil lewa je.

    • pizza

      May 4, 2012 at 9:48 pm

      Biol ni sah2 la org Alif Mim Nun tendang Wau = Sarkis daaaa (P.Ramlee kata bukan aku)

    • aku budak selangor

      May 5, 2012 at 9:58 am

      kalau semua ustaz tak kaitkan ceramah dengan politik alamatnya sampai ke kiamat hukum Allah takkan dilaksanakan di muka bumi..tak payah kita pertikaikan keikhlasan ahli politik dalam melaksanakan Hudud dan Hukum Islam yang lain,sama ada mereka ikhlas atau tidak hanya Allah Taala saja yang tahu..tanggungjawab kita sebagai Muslim wajib menyokong dan membenarkan Hukum Allah dilaksanakan di dunia..kita wajib membantu pihak yang berusaha menegakkan Islam..kalau tak nak bantu tidak mengapa,tetapi jangan pertikaikan perjuangan dan keikhlasan mereka…ada seorang ustaz pernah berkata ”jika kita berkawan dengan ahli jemaah sekurang kurangnya kita mampu mengenali tangga masjid, manakala jika kita berkawan dengan ahli maksiat azan sudah berkumandang kita masih lagi boleh pekena teh tarik di kedai”…hanya Allah Taala yang tahu keikhlasan setiap hambaNYA…kita masuk syurga bukan kerana amal ibadat kita tetapi kerana Rahmat Allah..syarat hendak mendapatkan Rahmat Allah ialah jangan mensyirikkan Allah walaupun sekali dan berusaha bertaubat setiap kali melakukan dosa… akan ada golongan di akhirat kelak orang yang tidak pernah melakukan sebarang amal ibadah walaupun sekali dalam seumur hidupnya tetapi dia tidak pernah menyirikkan Allah walaupun sekali sepanjang hayatnya akan dihadapkan di hadapan Allah dengan kepalanya tertunduk kesal,lalu Allah memberikannya sehelai kertas dan Allah perintahkan dia membawa kertas tersebut menuju ke neraca timbangan lalu apabila diletakkan kertas tersebut di neraca timbangan maka segala dosa dosanya yang lalu di atas neraca hilang sedikit demi sedikit sehingga terhapus degala dosa dosanya yang lalu dan dia dimasukkan ke dalam syurga……kita masyarakat Melayu terkenal dengan adat resam,di dalam adat resam kita banyak berunsur khurafat seprti menepung tawar,pelamin pengantin, dan sebagainya..sedangkan khurafat itu antara cabang syirik..malah apabila kita berkata ”datuk nenek anak cucu tumpang lalu” juga sudah jatuh kepada syirik kerana meminta selain daripada Allah…dalam kita tak sedar kita sedang mengguna pakai perlembagaan ciptaan manusia yang bernama Lord Reid,sedangkan mencari hukum selain hukum Allah juga boleh jatuh kepada syirik..sampai bila kita mahu terus hidup di dalam kekufuran?Masih belum sedarkah kita?

    • pizza

      May 5, 2012 at 2:30 pm

      Mantap dan bernas! Cuba lah pembaca2 kt sini hayati nukilan ni. Logik mcmana lagi yang korang nak utk menegakkan hukum Al-Quran utk org2 Islam kt Malaysia nih? Islam itu sendiri politik, mcmana nak pisahkan dlm agama dan kehidupan seharian?

    • Kurus

      May 5, 2012 at 8:13 pm

      asalkan tk bershubahat dgn dajal

  4. benci kontroversi

    May 4, 2012 at 8:04 pm

    Anon,nape ko macam xsuke je dgn ustaz don ni???

  5. Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer

    May 4, 2012 at 7:45 pm

    tunang uztaz don ni pompan yg pakai baju hitam tu ke?????????? macm tua je minah jambu tengok dia……gemok pulak tu….

    • aku...

      May 6, 2012 at 3:40 am

      tu mak dia la dol….

    • Anonymous

      May 6, 2012 at 3:43 am

      tu mak dia dol…

Loading...