Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Usahawan Dikaitkan Bercinta Dengan Elfira Loy Akhirnya Dedah Status Sebenar Hubungan

Usahawan Asyraff Mazlan yang dikaitkan bercinta dengan Elfira Loy dan dituduh sebagai punca pelakon wanita itu putus tunang bersama Sufian Suhaimi akhirnya tampil mendedahkan status sebenar hubungannya bersama Elfira.

Menurut Asyraff, beliau sudah lama mengenali Elfira  dan tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa seperti yang hangat diperkatakan.

Advertisement

Pada masa yang sama, Asyraff turut menepis dakwaan netizen kononnya beliau menunaikan ibadah umrah bersama Elfira dan keluarganya.

Kami bukan buat umrah bersama, sebaliknya kita pergi dalam kumpulan yang ramai dan foto yang saya kongsi beserta kapsyen di Instagram hanyalah gurauan sesama teman.

Netizen yang keluarkan semula foto itu dan kaitkan saya dengan isu putus tunang sedangkan kami mengerjakan ibadah umrah sebelum kontroversi itu timbul. Sebenarnya saya dah kenal keluarga Elfira sejak awal dia bergelar pelakon lagi dan kami hanya berkawan biasa sahaja.

Asyraff mengakui beliau tertekan dihimpit dengan spekulasi dan kontroversi sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital. Beliau jarang berhubung ataupun mencampuri urusan peribadi Elfira. Dalam pada itu, Asyraff mengakui beliau sudah ada kekasih hati dan sekaligus membuktikan gosip percintaan yang timbul antaranya dan Elfira tidak benar sama sekali.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 Comments

  1. Anonymous

    March 30, 2018 at 12:11 pm

    halahhhhh mmg ko lah punca.. mak si EL tu x sabo nk bermenantukan ko yg kaya (kaya ke??) tu

  2. Anonymous

    March 30, 2018 at 12:01 pm

    beriya lah mak EL mengharap nak kawinkan EL dgn lelaki kaya.. penyudahnye nan hado! mmg die ni punca putus tunang.

  3. Ketua Bawang Cawangan

    March 30, 2018 at 1:34 am

    aisehmen…ini kes bakal menantu tak jadi le nii…aku pun tk jadi le nk membawang..ok..bai2..gudnite..

  4. alfie

    March 29, 2018 at 11:34 pm

    Mereka dua ni se cucuk sebab kedua nya bulu kening macam ulat bulu!!!!

  5. Anonymous

    March 29, 2018 at 11:09 pm

    This is so boring

Loading...
To Top