March 29th, 2018

Usahawan Asyraff Mazlan yang dikaitkan bercinta dengan Elfira Loy dan dituduh sebagai punca pelakon wanita itu putus tunang bersama Sufian Suhaimi akhirnya tampil mendedahkan status sebenar hubungannya bersama Elfira.

Menurut Asyraff, beliau sudah lama mengenali Elfira  dan tidak mempunyai sebarang hubungan istimewa seperti yang hangat diperkatakan.

Pada masa yang sama, Asyraff turut menepis dakwaan netizen kononnya beliau menunaikan ibadah umrah bersama Elfira dan keluarganya.

Kami bukan buat umrah bersama, sebaliknya kita pergi dalam kumpulan yang ramai dan foto yang saya kongsi beserta kapsyen di Instagram hanyalah gurauan sesama teman.

Netizen yang keluarkan semula foto itu dan kaitkan saya dengan isu putus tunang sedangkan kami mengerjakan ibadah umrah sebelum kontroversi itu timbul. Sebenarnya saya dah kenal keluarga Elfira sejak awal dia bergelar pelakon lagi dan kami hanya berkawan biasa sahaja.

Asyraff mengakui beliau tertekan dihimpit dengan spekulasi dan kontroversi sehingga terpaksa dimasukkan ke hospital. Beliau jarang berhubung ataupun mencampuri urusan peribadi Elfira. Dalam pada itu, Asyraff mengakui beliau sudah ada kekasih hati dan sekaligus membuktikan gosip percintaan yang timbul antaranya dan Elfira tidak benar sama sekali.

Sumber Berita : mStar Online


49 responses to “Usahawan Dikaitkan Bercinta Dengan Elfira Loy Akhirnya Dedah Status Sebenar Hubungan”

  1. AKU BUKAN LELAKI says:

    Ape nak hairan pun dia kena gossip dengan Elfira Loy. Dia memang ramai kawan perempuan dan aweks tah mana2. Perempuan ibarat bawah tapak kaki dia je. Pernah dulu aku baca timeline facebook mamat poyo ni. Geli! Riak takbur semua adalah. Macam la kau hensem sgt ramai perempuan nak kat kau. Perempuan nak kat kau pun sebab DUIT jek! So malas nak komen banyak. Chalo!

  2. jejai x lembik says:

    jantan lembik….sepatutnye ko x payah kuarkan statement ni, dari org xtahu ko lembik skarang org dh tau….lembik

  3. Anonymous says:

    melepas sudah org kaya yg ini… kesian

Loading...