Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Uqasha Senrose Mahu Bakal Suami Kuat Pegangan Agama

Tidak lama lagi adiknya, Nelydia Senrose bakal berkahwin, sebagai kakak tentunya Uqasha Senrose dihujani dengan pelbagai soalan tentang bila pula gilirannya untuk mendirikan rumah tangga? Tidak kisah adiknya langkah bendul?

Advertisement

Bagaimanapun, Uqasha sedikit pun tidak terkilan dan memberitahu beliau enggan terburu-buru mencari pasangan.

Tidak timbul perasaan tertekan sebab saya percaya jodoh itu ada, mungkin lambat sahaja. Kalau kahwin cepat tetapi akhirnya orang itu bukanlah jodoh yang betul pun, untuk apa. Kenapa perlu memperjudikan masa depan dan hidup untuk orang yang salah. Pendirian saya mudah, biar lambat asal selamat. Saya gembira dengan apa yang saya ada sekarang.

Berbicara tentang lelaki idamannya, Uqasha sebenarnya tidak pentingkan soal status ataupun pangkat tetapi mahukan seorang lelaki yang kuat pegangan agama dan mampu membimbing dirinya.

Saya tidak pandang soal itu sangat, asalkan ada perasaan melekat di dalam hati, orangnya baik dan boleh terima keburukan terutama kisah silam saya, itu sudah memadai. Perkara paling penting juga, saya mahu kami sama-sama percaya diri boleh berubah ke arah lebih baik. Seteruk mana pun kisah hidup seseorang perempuan, lelaki tersebut mestilah boleh membimbingnya dan ada pegangan agama yang kuat.

Advertisement

Semoga satu hari nanti Uqasha akan bertemu jodoh dengan seorang lelaki yang baik. Betul kata beliau, dalam soal perkahwinan dan memilih pasangan hidup, kita tidak harus terburu-buru. Biarlah ambil masa sedikit asalkan nanti berkekalan.

Sumber Berita : Kosmo

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Anonymous

    March 8, 2019 at 8:31 pm

    Seteruk mne pn perempuan msti mahukan lelaki u baik untuk membimbing…aku x heran klu perempuan y ckp camni..sbb mmg sifat wanita itu dibimbing…lelaki sbg pemimpin spttnye membimbing wanita bkn menghamcurkan wanita…lelaki y baik wlpn x warak cam asyraf muslim akn jg maruah seorang wanita dan x kan sewenang2 mnta y bkn2 pd wanita..tp aku pelik klu lelaki y ckp nk “wanita y baik” sbb sbg lelaki ko y didik wanita bkn wanita didik ko..aku sbg lelaki pn akui zmn skrg nk cari lelaki y btl2 baik,bertggjwb,jg solat,jg agama ni ssh…sgt ssh…hrp uqasha doa bykw dan cb tuk jd baik..i.allah akn dpt jgk y baik…

  2. bibik_cun

    March 8, 2019 at 2:15 pm

    halaahhh.. halahhhh .. halaaahhhhhhh…..

    kate xde apape pilihan utk jdkan suami.. ni ape???

  3. tanyaje

    March 8, 2019 at 2:03 pm

    tengku bakar yang ex-bf dia ni skrg dah kahwin kan? kahwin dgn anak Agong baru ni.

  4. Eliesa

    March 8, 2019 at 12:26 pm

    Jodoh adalah cerminan diri sendiri. Macam mana nak jodoh kuat agama sedangkan kau sendiri tidak menurut perintah Allah. Pakai tudung tutup aurat taknak lepastu pakai baju pun seksi. Eh lawak lah.

  5. Anonymous

    March 8, 2019 at 12:18 pm

    pilih lah Ude Peroboh masjid tu…. dia setia…. tengok izreen terus milik sdn bhd…. tapi tunggu Izreen Kojol beranak dulu…….. Ude biasa buat begitu……. Nyanyi2 dulu u uquasa sebab Ude tu kaya main muzik……… tulah Izreen jatuh cinta dan ude peroboh masjid ceraikan isterinya sebab retis cantik……… awak pun retis cantik…. godalah Ude tu tinggi taraf agamanya hingga cerai bini………..

    • faraj

      March 8, 2019 at 12:26 pm

      “Elok jadi Madu Suhaimi jer…boleh nanti dua2 kater Dunia ni 4segi plak…..kikikiki”

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama