Written by Bella | November 5th, 2017

Gosip Uqasha Senrose yang dikatakan sudah kembali bersama Pekin Ibrahim cumalah khabar angin semata-mata kerana Uqasha mengesahkan beliau bakal bertunang dengan kekasihnya, Hefny Sahad tidak lama lagi selepas setahun menyulam cinta.

Walaubagaimanapun, Uqasha masih belum bersedia untuk berkongsi butiran lanjut mengenai pertunangannya itu.

Sebelum ini, saya tidak pernah mengaku secara terbuka mengenai hubungan saya dengan mana-mana lelaki, walaupun kami memang bercinta. Namun, kali ini saya berani membuat pengakuan saya dan Hefny memang pasangan kekasih. Kami serius dalam hubungan ini.

Baguslah kalau sudah bersedia untuk membawa hubungan cinta ke fasa yang lebih serius. Jangan tunggu lama-lama. Semoga segalanya dipermudahkan buat pasangan ini.

Sumber Berita : BH ONLINE

8 responses to Uqasha Senrose Dan Hefny Sahad Bakal Bertunang

  1. G says:

    Uishhh…nmpk tetek…

    0

    2
  2. Anonymous says:

    apa2 jelah psl uqasha ni

    1

    0
  3. Anonymous says:

    Hehehe..leh caya ke..selagi lum brtunang bbtul..anggap jelh gosip

    2

    0
  4. Anonymous says:

    Dengan minah ni, selagi tak kahwin selagi tu anggap je la dia tak serious.

    3

    0
  5. Zaza says:

    Semoga berbahagia lah ye.
    Cuma satu je pesan.kalau btol dia sgt syg u hefny,dia akan tinggalkan terus tabiat lama dia yg kaki sosial tu,dia akan jaga kelakuan dia dgn mana2 jantan lain.
    Jgn jd mcm Hans,a leopard can never change her spot katanya.

    0

    0
  6. Kerekek says:

    Betul ke uqasha ni nak si hepni ni..mamat ni budak felda je pon. Uqasha xkan raya nak balik kampung kat felda kot. Mesti paling2 nak mak mertua mcm mak metua nora danish kahkakah

    5

    0
  7. Anonymous says:

    jd mengaku lah seblm ni bercinta dgn laki2 yg digosipkan bersama dia. adakah bermakna yg seblm ni dia tak serius sbb tak nak mengaku??

    0

    0

Leave a Comment

Optional