Written by Bella | December 7th, 2017

Bergelar pelakon bukan sahaja akan dihimpit dengan kontroversi ataupun gosip sahaja, tetapi ada juga peminat yang akan bertindak liar demi memuaskan nafsu mereka. Itulah yang terjadi kepada Uqasha Senrose yang merasa sangat berang apabila ada seorang peminat meminta foto bogelnya dengan alasan akan berhenti komen negatif tentang Uqasha di media sosial.

Individu terbabit turut mengugut akan mengodam akaun Instagram Uqasha sekiranya beliau tidak memenuhi permintaan tersebut.

Memang satu pengalaman yang ngeri sekiranya menerima mesej dan permintaan lucah seperti ini. Uqasha sebenarnya bukanlah mangsa yang pertama, sebelum ini Rozita Che Wan, Nora Danish, Ajak Shiro dan beberapa artis lain pernah mengalami nasib yang sama.

35 responses to Uqasha Senrose Berang Peminat Minta Foto Bogel

  1. Anonymous says:

    Hafney ok je …kurniaan tuhan patut di kongsi dengan lelaki lain kan hefney… bagi saja… jadi mcm alicia amin…. ok je… buka semua berseni…. itu baru moden alang2 buka.

    20

    0
    • Anonymous says:

      Dah imej ko murahan. Abe2 pon stim laaa…

      19

      1
      • Anonymous says:

        Entahnya. Diri sndr yg tunjuk. lps tu nk mengamuk bila org mintk. bodoh ke apa dia ni? ke saje2 buat bodoh?

        17

        1
        • Anonymous says:

          Attention seeker padahal dia tu yg macam dot dot dot ..

          6

          0
        • Anonymous says:

          This has to be one of the saddest things I have seen in a long time…I wish this girl had some friends who would help her.

          7

          0
        • Anonymous says:

          And would advise her. That’s why Islam suruh tutup aurat. Untuk elak benda-benda fitnah & menimbulkan syahwat org. Tp bila ditegur, di katanya mulut org jahat. Tp bila dh di harass tau plk nk mengamuk.

          5

          0
      • Kiah Jeling Sambil Jerut Bengkung says:

        rajin bersedekah aurat….ghairah lah budak2 wechat kt luar tu.

        9

        1
      • Kapal Selam says:

        Chup masa kau dengan Nabil comolot tu… Apa lagi yg korang buat?? Jangan nak tertiba jadi Ustazah….

        1

        0
    • Anonymous says:

      Dah perempuan tu membuat kesedapan pada lelaki..kau pun lagi tayang tetek layut,lagilah org nak tgk.layu sungguh ke?Cer ketak kat bahu,lepas tak?

      2

      1
  2. laicikang says:

    uqasha berang ker?alolo ciannyer dia…berang ke girang ni?akak kompius kejap.:))

    14

    0
  3. ikan bilis says:

    Ish ish ish.. Manusia zaman sekarang..

    3

    1
  4. Murah yek? says:

    Salah dri sndri dan statemnt bdoh dr bf ko.org da mnx bg je la

    5

    0
  5. manusia prihatin says:

    apa motif dier nak cter pasal benda ni???sepatutnya dia berasa malu sebab ada org mintak gambar dia mcm tu…..sepatutnya dia berfikir dahulu…jangan menuding jari kepada org lain…mesti ada sebabnyer…..sepatutnya malu untuk beritahu kepada org tentang perkara ini….erm harap dia berubah seperti dahulu kerana dia dulu sangat cantik bertudung……

    7

    0
    • Anonymous says:

      Btul tu.. sya rsa bkn dia sorg je artis yg pnh kena harrassed mcm ni..sya rsa x plu la dia dedahkan bnda ni.. dia sdiri pun malu jugak..motif dia nk share?

      1

      0
  6. nok gebuzzz says:

    ko yg mengundang….nak salah kan sape??pke la…

    13

    1
  7. WickEd says:

    Maklumla dah buat tetek, saje nak kasi org notice. Dulu masa dengan Nabil romen cium molot tu tetek kecik je muka pun dah upgrade. Masa tu nampak bra size kuih koci sekarang dah up jporn star size kuih pau tunjuk la, huh kan dah kena mintak

    9

    0
    • Fidi says:

      Betul tu dia dah surgeri tetek dia msa dgb tengku bakar. Cekup org kaya kikis duit utk sponsor surgery tetek.pastu tinggal tengkubakar hahaha

      5

      -1
      • Anonymous says:

        guys…don’t simply blamed Uqasha,,, she so beautiful & may be this man is sex maniac… huu..huu.scared…

        0

        1
  8. miss A says:

    sendiri tunjuk sendiri marah.. x paham aku~

    5

    0
  9. kakton says:

    Ya Allah ada jugak manusia macam ni, suka tunjuk kopek & bontot :D

    5

    0
  10. Anonymous says:

    sendiri yg offer betik selambak…free.

    6

    0
  11. jannah says:

    Kau yang usik mata jantan2 dulu.. kucing mana tak geram tgok ikan.. dulu bertudung elok buang tak laku. Pernah terbayang ape jantan2 buat dgn gambar mu mek? opss

    3

    0
  12. Anonymous says:

    attention seeker. yg malu ko jugak. org anggap ko mcm porn star… hahah

    1

    1
  13. Anonymous says:

    Sendiri cari yng pasal. Aurat xteringin nk jaga pastu salahkan orang lain? Pergi mamposss!

    2

    1
  14. Anonymous says:

    Aku rasa x perlu lah artis nak heboh cerita mcm ni…cerita mcm ni pun nak diheboh,cri glamor….habis satu cerita satu cerita lagi lgi lgi..

    1

    0
  15. Anonymous says:

    Sudah sudah lah uqasha…

    1

    0
  16. Anonymous says:

    Padan muka. Besok diaorg nk gambar kerang ko pulak

    2

    0
  17. Anonymous says:

    I should care ..why?

    2

    0
  18. haters says:

    Seorang suami berkata kepada isterinya: semua gaji serahkan pada abang. Kalau tak, kau isteri derhaka Dan tak masuk syurga.

    Seorang lelaki berkata kepada perempuan: sila kurangkan jumlah hantaran. Kalau tak, kita takkan kawin tahun INI.

    Seorang lelaki berkata kepada seorang perempuan : kau mesti kasih dengan aku. Kalau tak, andartulah kau sampai ke tua.

    Seorang pembuli berkata kepada mangsanya : serahkan semua Wang yang kau ada Dan buat semua aku suruh. Baru aku berhenti buli kau.

    Kesimpulannya: kaum wanita Dan orang yang lemah sentiasa diugut oleh orang yang rasa dirinya kuat.Dan masyarakat sentiasa menangkan orang yang kuat ITU.

    3

    1
  19. lol says:

    padanlah muka ko…ms ko bertudung dulu x penah kena kan mcm ni… skrg ko da buka tudung, so hadap je laa x yah acah2 terkejut ke hapa

    3

    0
  20. johnny bravo says:

    Attention seeker minah sekor ni. Dah ko yg duk pakai baju mcm hooker tu kenapa?? Pakai baju tapi telanjang. Duk pakai yg ketat2 menampakkan bentuk tubuh, bila org mintak gambar bogel marah. Betina gatal. Sebenarnya aku rase dia suka tu cume nak publisiti murahan je… Nara ni suka promote org2 negeri dia lbh2..

    2

    0
  21. Anonymous says:

    Aiyooo ajak shiro pun kena tu yang tak tahan tu… tak ada kerja lain ke apa perverts ni semua

    0

    0
  22. mak cute says:

    sendiri cari pasal bergambar cm betina bogel..dr elok bertudung dah tak pakai…baju makin teruk…mana org x label ko cm betina murah…kata kafir kang ada lak yg marah…islam skrg pd IC je…

    0

    0
  23. Anonymous says:

    Btul tu.. sya rsa bkn dia sorg je artis yg pnh kena harrassed mcm ni..sya rsa x plu la dia dedahkan bnda ni.. dia sdiri pun malu jugak..motif dia nk share?

    0

    0

Leave a Comment

Optional